Marketing


Jeśli interesujecie się badaniami rynku, PR-em, reklamą, mediami społecznościowymi, e-Commerce, studia na kierunku Marketing są właśnie dla Was. Interaktywne i projektowe metody pracy, gry strategiczne oraz prace zespołowe stanowią nieodłączny element zajęć.

 

Zdobywacie wiedzę, jednocześnie kształtując umiejętności analitycznego myślenia, wielowymiarowej oceny, kreatywności oraz innowacyjności. Uczycie się, jak korzystać z nowoczesnych technologii w marketingu w odniesieniu do zachowań konsumenckich.

 

Kadra prowadząca kierunek współpracuje z międzynarodowymi ośrodkami takimi jak The Chartered Institute of Marketing, Marketing Science Institute, University of Maryland, Texas University, dostarczając aktualnej wiedzy na temat marketingu i sprzedaży.

 

Wybrane przedmioty realizowane w trakcie studiów

 

Badania marketingowe
Zachowania nabywców
Nowoczesne technologie w marketingu
Marketing międzynarodowy
eCommerce
Podstawy działalności biznesowej
 

Aktywność naszych studentów

 

Pasjonatom marketingu warto polecić Studenckie Koło Naukowe Marketingu MarkeTEAM, które realizuje takie projekty jak konferencja Łódź Jungle Web, gra miejska Marketing Challenge, Którędy do Marketingu? - spotkania z ludźmi, którzy odnieśli sukces w marketingu. Działalność w tej organizacji to okazja do zdobywania doświadczeń i poszerzania wiedzy teoretycznej w atmosferze przyjacielskich relacji. marketeam.pl/

Studenckie Koło Naukowe Fascynacji Ekspansją Internetowych Mediów FEIM to propozycja między innymi dla fanów mediów społecznościowych. Jego kluczowe projekty to VZlog, czyli studencki wideo blog oraz "Bezpieczne sieci"  - cykl  warsztatów w szkołach o niebezpieczeństwie w sieci i cyberprzemocy, ale także wyjazdy na konferencje, sympozja naukowe, warsztaty czy szkolenia. sknfeim.wixsite.com/oficjalnastrona

 

Możliwości zatrudnienia


Absolwenci kierunku Marketing są przygotowani do pracy na takich stanowiskach jak specjalista ds. marketingu i handlu, ds. reklamy, ds. public relations, ds. sprzedaży, ds. kluczowych klientów (key account manager), ds. mediów interaktywnych, a także jako menedżer marki (brand manager), doradca klienta, analityk trendów rynkowych, autor tekstów i sloganów reklamowych (copywriter), menedżer produktu, social media manager, e-commerce manager i inne.

 

 

 

STUDIA STACJONARNE I STOPNIA (dzienne) (3-letnie licencjackie)

Orientacyjny limit miejsc - 60 (min. 35)

 

Zasady rekrutacji:

W procesie rekrutacji na studia I stopnia na kierunku Marketing brane są pod uwagę następujące przedmioty maturalne:
• Jeden przedmiot do wyboru spośród: język obcy nowożytny
• Jeden przedmiot do wyboru spośród: matematyka, geografia, historia, WOS, informatyka
• Dwa przedmioty do wyboru spośród: matematyka, geografia, historia, WOS, informatyka, fizyka, biologia, chemia

 

STUDIA NIESTACJONARNE I STOPNIA (zaoczne ) (3-letnie licencjackie)

Kierunek Marketing należy do grupy kierunków ZARZĄDZANIE.

Przez pierwszy rok wszyscy studenci grupy kierunków uczęszczają na zajęcia wspólne z dziedziny zarządzania. Na II semestrze wybierany jest kierunek studiów.

 

Zasady rekrutacji:
Kandydaci przyjmowani są na podstawie złożenia wymaganych dokumentów. W przypadku zbyt dużej liczby zgłoszeń zasady rekrutacji będą takie same jak w odniesieniu do studiów stacjonarnych pierwszego stopnia na kierunku Marketing.

 

Charakterystyka kierunku [.pdf]

Plan studiów stacjonarnych [.pdf]

Plan studiów niestacjonarnych [.pdf]

 

Skład Rady Programowej kierunku

Kierownik kierunku: dr hab. Robert Kozielski, prof. UŁ
Koordynator kierunku: dr Kamilsza Szymańska
Członkowie Rady Programowej: prof. dr hab. Bogdan Gregor, dr Bartłomiej Kurzyk, Sławomir Lachowski (praktyk), Radosław Wiśniewski (praktyk)

 

Nasi studenci polecają:

 

 

 

Marketing


Jeśli interesujecie się badaniami rynku, PR-em, reklamą, mediami społecznościowymi, e-Commerce, studia na kierunku Marketing są właśnie dla Was. Interaktywne i projektowe metody pracy, gry strategiczne oraz prace zespołowe stanowią nieodłączny element zajęć.

 

Zdobywacie wiedzę, jednocześnie kształtując umiejętności analitycznego myślenia, wielowymiarowej oceny, kreatywności oraz innowacyjności. Uczycie się, jak korzystać z nowoczesnych technologii w marketingu w odniesieniu do zachowań konsumenckich.

 

Kadra prowadząca kierunek współpracuje z międzynarodowymi ośrodkami takimi jak The Chartered Institute of Marketing, Marketing Science Institute, University of Maryland, Texas University, dostarczając aktualnej wiedzy na temat marketingu i sprzedaży.

 

Wybrane przedmioty realizowane w trakcie studiów

 

Badania marketingowe
Zachowania nabywców
Nowoczesne technologie w marketingu
Marketing międzynarodowy
eCommerce
Podstawy działalności biznesowej
 

Aktywność naszych studentów

 

Pasjonatom marketingu warto polecić Studenckie Koło Naukowe Marketingu MarkeTEAM, które realizuje takie projekty jak konferencja Łódź Jungle Web, gra miejska Marketing Challenge, Którędy do Marketingu? - spotkania z ludźmi, którzy odnieśli sukces w marketingu. Działalność w tej organizacji to okazja do zdobywania doświadczeń i poszerzania wiedzy teoretycznej w atmosferze przyjacielskich relacji. marketeam.pl/

Studenckie Koło Naukowe Fascynacji Ekspansją Internetowych Mediów FEIM to propozycja między innymi dla fanów mediów społecznościowych. Jego kluczowe projekty to VZlog, czyli studencki wideo blog oraz "Bezpieczne sieci"  - cykl  warsztatów w szkołach o niebezpieczeństwie w sieci i cyberprzemocy, ale także wyjazdy na konferencje, sympozja naukowe, warsztaty czy szkolenia. sknfeim.wixsite.com/oficjalnastrona

 

Możliwości zatrudnienia


Absolwenci kierunku Marketing są przygotowani do pracy na takich stanowiskach jak specjalista ds. marketingu i handlu, ds. reklamy, ds. public relations, ds. sprzedaży, ds. kluczowych klientów (key account manager), ds. mediów interaktywnych, a także jako menedżer marki (brand manager), doradca klienta, analityk trendów rynkowych, autor tekstów i sloganów reklamowych (copywriter), menedżer produktu, social media manager, e-commerce manager i inne.

 

 

 

STUDIA STACJONARNE I STOPNIA (dzienne) (3-letnie licencjackie)

Orientacyjny limit miejsc - 60 (min. 35)

 

Zasady rekrutacji:

W procesie rekrutacji na studia I stopnia na kierunku Marketing brane są pod uwagę następujące przedmioty maturalne:
• Jeden przedmiot do wyboru spośród: język obcy nowożytny
• Jeden przedmiot do wyboru spośród: matematyka, geografia, historia, WOS, informatyka
• Dwa przedmioty do wyboru spośród: matematyka, geografia, historia, WOS, informatyka, fizyka, biologia, chemia

 

STUDIA NIESTACJONARNE I STOPNIA (zaoczne ) (3-letnie licencjackie)

Kierunek Marketing należy do grupy kierunków ZARZĄDZANIE.

Przez pierwszy rok wszyscy studenci grupy kierunków uczęszczają na zajęcia wspólne z dziedziny zarządzania. Na II semestrze wybierany jest kierunek studiów.

 

Zasady rekrutacji:
Kandydaci przyjmowani są na podstawie złożenia wymaganych dokumentów. W przypadku zbyt dużej liczby zgłoszeń zasady rekrutacji będą takie same jak w odniesieniu do studiów stacjonarnych pierwszego stopnia na kierunku Marketing.

 

Charakterystyka kierunku [.pdf]

Plan studiów stacjonarnych [.pdf]

Plan studiów niestacjonarnych [.pdf]

 

Skład Rady Programowej kierunku

Kierownik kierunku: dr hab. Robert Kozielski, prof. UŁ
Koordynator kierunku: dr Kamilsza Szymańska
Członkowie Rady Programowej: prof. dr hab. Bogdan Gregor, dr Bartłomiej Kurzyk, Sławomir Lachowski (praktyk), Radosław Wiśniewski (praktyk)

 

Nasi studenci polecają:

 

 

 Drukuj