Noc Innowacji na Wydziale Zarządzania UŁ miała miejsce 10 października 2020 r.

Rozpoczęła się publikacją wywiadów na temat automatyzacji procesów biznesowych z udziałem zaproszonych gości: Magda Adamczewska (Digital Teammates), Kinga Chelińska-Barańska (Digital Workforce), Jarosław Motylewski (DXC Technology), Agnieszka Belowska-Gosławska (Nordea Bank), Jacek Siedlecki i Joanna Sowińska (Fujitsu), Marek Moczkowski (BSH), Michał Śmiechowicz (Urząd Miasta Łodzi), dr hab. Tomasz Czapla, prof. UŁ, Dziekan Wydziału Zarządzania. Zaproszeni goście opowiadali, w jaki sposób należy wdrażać automatyzację w firmie, jak dobierać procesy, na co zwracać uwagę, by działania przyniosły planowany efekt. Rozmawiano o tym, czy roboty zagrażają naszej pracy i naszym stanowiskom pracy, podawano liczne przykłady udanych procesów automatyzacji w firmach, a także instytucjach publicznych. Wywiady poprowadzili dr Dominika Kaczorowska-Spychalska (Kierownik Centrum Mikser Nowoczesnych Technologii) i dr Artur Modliński (Kierownik Centrum Badań nad Sztuczną Inteligencją
i Cyberkomunikacją). 

 

W dalszej części wieczoru odbyły się dwa webinary. Pierwszy

z nich Digital Ethics dotyczył pierwszego w Polsce raportu

na temat wpływu technologii na społeczne wzorce

moralne. Wzięli w nim udział dr Dominika

Kaczorowska-Spychalska, dr Agata Rudnicka,

dr Janusz Reichel oraz Monika Kulik

z Orange Polska. Dyskutowano o tym, jak technologia

zmienia nasze życie, czy czujemy się bezpiecznie, korzystając

z technologii, czy nasza aktywność w internecie może

być poddawana nieetycznym praktykom.

 

Drugi webinar na temat produktów uszytych na miarę i nowoczesnych technologii zakupowych poprowadziła dr Kamila Szymańska. Podczas spotkania pojawiło się bardzo wiele przykładów stosowania nowoczesnych technologii w procesach zakupowych. Prowadząca przedstawiła aspekty związane zarówno z szansami jak i zagrożeniami wynikającymi z wprowadzania nowoczesnych rozwiązań w sprzedaży.

 

Noc Innowacji zakończyła się publikacją wywiadu z absolwentem WZ UŁ Rafałem Skonieczka, który opowiedział o praktycznym zastosowaniu lejka sprzedażowego w kontekście Marketing Automation. Nasze filmy obejrzało ponad 700 osób, kilkadziesiąt osób zapisało się na webinary, za pośrednictwem social media dotarliśmy do kilkunastu tysięcy odbiorców. Wydarzenie zapowiadano w: Polsat News, łódzkie radio Żak, Express Ilustrowany, MlodziwLodzi.pl, Opinieouczelniach.pl.

 

Materiały video można obejrzeć na fanpage’u WZ UŁ i kanale YouTube WZ UŁ 

 

                              

 

Automatyzacja procesów biznesowych, czyli historia o tym, jak poskromić robota

 

1. Wywiad z przedstawicielami firmy FUJITSU: Jacek Siedlecki (RPA Senior Business Consultant, Poland Global Delivery Centre, Fujitsu Technology Solutions) oraz Joanna Sowińska (O2C Manager, Europe Business Services Lodz, Fujitsu Technology Solutions) >> >>


2. Wywiad z przedstawicielem firmy DIGITAL WORKFORCE: Kinga Chelińska – Barańska, Country Manager w Digital Workforce - Intelligent Automation Solutions >> >>

3. Wywiad z przedstawicielem firmy BSH: Marek Moczkowski - Head of GIT-IO w BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego Sp. z o.o. >> >>

4. Wywiad z przedstawicielem firmy DIGITAL TEAMMATES: Magda Adamczewska - członek Zarządu Digital Teammates >> >>

5. Wywiad z przedstawicielem firmy DXC TECHNOLOGY: Jarosław Motylewski - RPA Project Manager, Automation Factory w DXC Technology >> >>

6. Wywiad z przedstawicielem UMŁ: Michał Śmiechowicz - Dyrektor Biura Rozwoju Gospodarczego i Współpracy Międzynarodowej UMŁ >> >>


7. Wywiad z przedstawicielem firmy NORDEA BANK: Agnieszka Belowska-Gosławska, Head of Robotics CoE w Nordea Bank Abp >> >>

8. Wywiad z dr. hab. Tomaszem Czaplą, prof. UŁ, Dziekanem Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego >> >>
 

Znaczenie lejka sprzedażowego w zastosowaniu Marketing Automation – Rafał Skonieczka z firmy wirtualnyhandlowiec.pl >> >>

 

 

Noc Innowacji na Wydziale Zarządzania UŁ miała miejsce 10 października 2020 r.

Rozpoczęła się publikacją wywiadów na temat automatyzacji procesów biznesowych z udziałem zaproszonych gości: Magda Adamczewska (Digital Teammates), Kinga Chelińska-Barańska (Digital Workforce), Jarosław Motylewski (DXC Technology), Agnieszka Belowska-Gosławska (Nordea Bank), Jacek Siedlecki i Joanna Sowińska (Fujitsu), Marek Moczkowski (BSH), Michał Śmiechowicz (Urząd Miasta Łodzi), dr hab. Tomasz Czapla, prof. UŁ, Dziekan Wydziału Zarządzania. Zaproszeni goście opowiadali, w jaki sposób należy wdrażać automatyzację w firmie, jak dobierać procesy, na co zwracać uwagę, by działania przyniosły planowany efekt. Rozmawiano o tym, czy roboty zagrażają naszej pracy i naszym stanowiskom pracy, podawano liczne przykłady udanych procesów automatyzacji w firmach, a także instytucjach publicznych. Wywiady poprowadzili dr Dominika Kaczorowska-Spychalska (Kierownik Centrum Mikser Nowoczesnych Technologii) i dr Artur Modliński (Kierownik Centrum Badań nad Sztuczną Inteligencją
i Cyberkomunikacją). 

 

W dalszej części wieczoru odbyły się dwa webinary. Pierwszy

z nich Digital Ethics dotyczył pierwszego w Polsce raportu

na temat wpływu technologii na społeczne wzorce

moralne. Wzięli w nim udział dr Dominika

Kaczorowska-Spychalska, dr Agata Rudnicka,

dr Janusz Reichel oraz Monika Kulik

z Orange Polska. Dyskutowano o tym, jak technologia

zmienia nasze życie, czy czujemy się bezpiecznie, korzystając

z technologii, czy nasza aktywność w internecie może

być poddawana nieetycznym praktykom.

 

Drugi webinar na temat produktów uszytych na miarę i nowoczesnych technologii zakupowych poprowadziła dr Kamila Szymańska. Podczas spotkania pojawiło się bardzo wiele przykładów stosowania nowoczesnych technologii w procesach zakupowych. Prowadząca przedstawiła aspekty związane zarówno z szansami jak i zagrożeniami wynikającymi z wprowadzania nowoczesnych rozwiązań w sprzedaży.

 

Noc Innowacji zakończyła się publikacją wywiadu z absolwentem WZ UŁ Rafałem Skonieczka, który opowiedział o praktycznym zastosowaniu lejka sprzedażowego w kontekście Marketing Automation. Nasze filmy obejrzało ponad 700 osób, kilkadziesiąt osób zapisało się na webinary, za pośrednictwem social media dotarliśmy do kilkunastu tysięcy odbiorców. Wydarzenie zapowiadano w: Polsat News, łódzkie radio Żak, Express Ilustrowany, MlodziwLodzi.pl, Opinieouczelniach.pl.

 

Materiały video można obejrzeć na fanpage’u WZ UŁ i kanale YouTube WZ UŁ 

 

                              

 

Automatyzacja procesów biznesowych, czyli historia o tym, jak poskromić robota

 

1. Wywiad z przedstawicielami firmy FUJITSU: Jacek Siedlecki (RPA Senior Business Consultant, Poland Global Delivery Centre, Fujitsu Technology Solutions) oraz Joanna Sowińska (O2C Manager, Europe Business Services Lodz, Fujitsu Technology Solutions) >> >>


2. Wywiad z przedstawicielem firmy DIGITAL WORKFORCE: Kinga Chelińska – Barańska, Country Manager w Digital Workforce - Intelligent Automation Solutions >> >>

3. Wywiad z przedstawicielem firmy BSH: Marek Moczkowski - Head of GIT-IO w BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego Sp. z o.o. >> >>

4. Wywiad z przedstawicielem firmy DIGITAL TEAMMATES: Magda Adamczewska - członek Zarządu Digital Teammates >> >>

5. Wywiad z przedstawicielem firmy DXC TECHNOLOGY: Jarosław Motylewski - RPA Project Manager, Automation Factory w DXC Technology >> >>

6. Wywiad z przedstawicielem UMŁ: Michał Śmiechowicz - Dyrektor Biura Rozwoju Gospodarczego i Współpracy Międzynarodowej UMŁ >> >>


7. Wywiad z przedstawicielem firmy NORDEA BANK: Agnieszka Belowska-Gosławska, Head of Robotics CoE w Nordea Bank Abp >> >>

8. Wywiad z dr. hab. Tomaszem Czaplą, prof. UŁ, Dziekanem Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego >> >>
 

Znaczenie lejka sprzedażowego w zastosowaniu Marketing Automation – Rafał Skonieczka z firmy wirtualnyhandlowiec.pl >> >>

 

 

 Drukuj