Szkolenie „Kreatywność pożądaną cechą na rynku pracy. Hit czy kit?”

 

O szkoleniu

 

Celem warsztatu jest pokazanie istoty i wartości kreatywności w rozwoju zawodowym. Zrozumie tej problematyki wpływa na rozwijanie zdolności świadomego projektowania ścieżki kariery od początku aktywności zawodowej. Podczas warsztatu podjęte zostaną takie zagadnienia jak: personal branding, projektowanie ścieżki kariery i uwarunkowania prowadzenia własnej działalności gospodarczej (small businessu). Ich omówienie oparte zostanie na praktycznym wykorzystaniu wybranych technik kreatywnego myślenia.

Zapisz się na szkolenie

 

Program szkolenia

 

Wprowadzenie

Przedstawienie istoty kreatywności.

Mini trening kreatywności - giełda zagadek logicznych.

0,5h
Kreatywność w personal branding

Pokazanie przejawów kreatywności w budowaniu własnego wizerunku w odniesieniu do wybranych elementów tego procesu, m.in. obszaru komunikacji bezpośredniej, wyglądu

oraz social media.

0,5h
Kreatywność w projektowaniu ścieżki kariery Poszukiwanie alternatyw własnego rozwoju zawodowego techniką mapy myśli.
Trening generowania pomysłów na aktywność (ą tablicy elementów.
1 h
Kreatywność a własny biznes Omówienie przykładów ilustrujących praktyczny wymiar kreatywności w tworzeniu i rozwijaniu własnej działalności gospodarczej. Zapoznanie z techniką zamku służącej do oceny i wyboru pomysłów. 1 h
Podsumowanie   0,5h

 

Adresaci szkolenia

 

Oferta szkolenia skierowana jest do licealistów, którzy chcieliby zdobyć wiedzę na temat istoty kreatywności i jej praktycznego zastosowania w swoim życiu. Ponadto ma ono za zadanie uświadomienie potrzeby projektowania rozwoju zawodowego już na etapie szkoły średniej.

 

Prowadzący

 

dr Jolanta Bieńkowska

 

Absolwentka Wydziału Zarządzania, zatrudniona na stanowisku adiunkta w Katedrze Zarządzania - Zakład Teorii Zarządzania.


W pracy naukowej koncentruje się na psychospołecznych problemach zarządzania, wśród których znajdują zagadnienia związane z budowaniem skutecznych systemów motywacyjnych oraz kreatywnością i jej zastosowaniem w rozwoju organizacji, osobistym (zawodowym) oraz w dydaktyce.


Jest opiekunem naukowym Koła Kreatywności Biznesowej „BIZAKTYNWNE” oraz kierownikiem cyklicznej Konferencji Naukowej CREATIVE VIBES.

 

Szkolenie „Kreatywność pożądaną cechą na rynku pracy. Hit czy kit?”

 

O szkoleniu

 

Celem warsztatu jest pokazanie istoty i wartości kreatywności w rozwoju zawodowym. Zrozumie tej problematyki wpływa na rozwijanie zdolności świadomego projektowania ścieżki kariery od początku aktywności zawodowej. Podczas warsztatu podjęte zostaną takie zagadnienia jak: personal branding, projektowanie ścieżki kariery i uwarunkowania prowadzenia własnej działalności gospodarczej (small businessu). Ich omówienie oparte zostanie na praktycznym wykorzystaniu wybranych technik kreatywnego myślenia.

Zapisz się na szkolenie

 

Program szkolenia

 

Wprowadzenie

Przedstawienie istoty kreatywności.

Mini trening kreatywności - giełda zagadek logicznych.

0,5h
Kreatywność w personal branding

Pokazanie przejawów kreatywności w budowaniu własnego wizerunku w odniesieniu do wybranych elementów tego procesu, m.in. obszaru komunikacji bezpośredniej, wyglądu

oraz social media.

0,5h
Kreatywność w projektowaniu ścieżki kariery Poszukiwanie alternatyw własnego rozwoju zawodowego techniką mapy myśli.
Trening generowania pomysłów na aktywność (ą tablicy elementów.
1 h
Kreatywność a własny biznes Omówienie przykładów ilustrujących praktyczny wymiar kreatywności w tworzeniu i rozwijaniu własnej działalności gospodarczej. Zapoznanie z techniką zamku służącej do oceny i wyboru pomysłów. 1 h
Podsumowanie   0,5h

 

Adresaci szkolenia

 

Oferta szkolenia skierowana jest do licealistów, którzy chcieliby zdobyć wiedzę na temat istoty kreatywności i jej praktycznego zastosowania w swoim życiu. Ponadto ma ono za zadanie uświadomienie potrzeby projektowania rozwoju zawodowego już na etapie szkoły średniej.

 

Prowadzący

 

dr Jolanta Bieńkowska

 

Absolwentka Wydziału Zarządzania, zatrudniona na stanowisku adiunkta w Katedrze Zarządzania - Zakład Teorii Zarządzania.


W pracy naukowej koncentruje się na psychospołecznych problemach zarządzania, wśród których znajdują zagadnienia związane z budowaniem skutecznych systemów motywacyjnych oraz kreatywnością i jej zastosowaniem w rozwoju organizacji, osobistym (zawodowym) oraz w dydaktyce.


Jest opiekunem naukowym Koła Kreatywności Biznesowej „BIZAKTYNWNE” oraz kierownikiem cyklicznej Konferencji Naukowej CREATIVE VIBES.

 

 Drukuj