eCommerce

 

Studia eCommerce prowadzone są przez doświadczonych wykładowców oraz praktyków i obejmują zagadnienia istotne dla uruchomienia i rozwoju działań handlowych w internecie. Partnerem kierunku jest firma Benhauer sp. z o.o., która jest producentem systemu SALESmanago Marketing Automation (salesmanago.pl), jednej z największych na świecie platform klasy marketing automation oraz systemu APPmanago (appmanago.pl) służącego do automatyzacji w kanale mobilnym.

 

PROWADZĄCY

 

Prof. zw. dr hab. Bogdan Gregor – od 1992 r. kieruje Katedrą Marketingu Uniwersytetu Łódzkiego, a w jej ramach Zakładem Badań Marketingowych. Współtwórca Wydziału Zarządzania UŁ oraz jego pierwszy i długoletni Dziekan (w latach 1994-2002 i 2005-2008). W latach 2008-2016 pełnił funkcję prorektora UŁ ds. Ekonomicznych. Członek Rady ds. Szkolnictwa Wyższego przy Prezydencie Miasta Łodzi. Autor i współautor ponad 300 publikacji, m.in. pionierskiej na polskim rynku wydawniczym publikacji e-Commerce (opublikowanej wspólnie z M.Stawiszyńskim w 2002r.) wszechstronnie prezentującej nie tylko różne formy krajowej działalności komercyjnej w Internecie w ówczesnych warunkach , lecz również analizującej liczne przykłady zachodnich rozwiązań e-biznesu.

 

Prof. nadzw. dr hab. Krystyna Iwińska-Knop - od 2006 roku pracuje na stanowisku profesora nadzwyczajnego w Katedrze Marketingu na Wydziale Zarządzania UŁ pełniąc funkcję kierownika Zakładu Podstaw Marketingu. Odbyła liczne staże naukowe m.in w USA, Niemczech, Szwajcarii, Szwecji, na Węgrzech. Brała udział w realizacji projektów krajowych i międzynarodowych, a także w kilkudziesięciu konferencjach naukowych. Jest autorką wielu opinii i ekspertyz na rzecz biznesu i nauki. Jej zainteresowania koncentrują się wokół szeroko rozumianego zarządzania marketingowego a także nowych trendów w handlu i dystrybucji.  Dorobek publikacyjny prof.nadzw. dr hab. K. Iwińskiej-Knop obejmuje przeszło  110 pozycji. 

 

Prof. UŁ dr hab. E. Jadwiga Biesaga-Słomczewska - od 2010 roku pracuje na stanowisku profesora nadzwyczajnego w Katedrze Marketingu na Wydziale Zarządzania UŁ. Jej zainteresowania koncentrują się wokół marketingowego zarządzania zasobami ludzkimi a także negocjacji handlowych, strategii obsługi klienta, doskonalenia umiejętności interpersonalnych. Dorobek publikacyjny prof. nadzw. dr hab. E. Jadwigi Biesagi-Słomczewskiej obejmuje przeszło 100 pozycji. Prowadziła prace konsultingowe i popularyzatorskie, m. in., w firmach: „Atlas S.A.,”„Mitex” S.A. Kielce,  Ministerstwo Zdrowia Departament Nadzoru i Kontroli, „Poczta Polska”, „PZU” S.A., „PZU” Życie,  „Zwoltex” SA Zduńska Wola,  „Izolacja” SA Sieradz,  „Energobudowa” S.A. Oddział Sochaczew, „DOSKO Łódź”, Centrum Rozwoju Przedsiębiorczości Łódź.

 

dr Grażyna Golik-Górecka – wykładowca  w Zakładzie Strategii Marketingowych. Zainteresowania naukowe koncentrują się m. in. na problematyce zarządzania marketingowego,  strategii marketingowych, e –commerce oraz marketing automation. Uczestniczyła  w procesie opracowywania i wdrażania  strategii w wielu przedsiębiorstwach na rynku B2B i  B2C. Jest autorką i współautorką ponad 100 publikacji z zakresu badań i strategii    marketingowych oraz marketingu społecznego w tym najnowszej: „Strategie marketingowe w polskich firmach  na rynkach wirtualnych i  realnych. Studia przypadków”, red. G.Golik-Góreckiej, Wyd. UŁ, 2016.

 

dr Kinga Stopczyńska - adiunkt w Katedrze Marketingu. Autorka kilkudziesięciu publikacji z zakresu komunikacji marketingowej, Public Relations, Social Media i Influencer Marketing w tym autorka książki „Kreowanie wizerunku marki przy wykorzystaniu nowoczesnych form komunikacji marketingowej” (2016). Praktyk z wieloletnim doświadczeniem w kreowaniu strategii komunikacyjnych marek i media relations. Dyrektor Działu PR&Marketingu w firmie farmaceutycznej MARINEX International. Na co dzień współpracuje z mediami jako ekspert z zakresu nowoczesnych form komunikacji. Trener i konsultant działań z obszaru Social Media, Marketingu i Public Relations.  

 

dr Bartłomiej Kurzyk – pracownik Katedry Marketingu Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego z ponad 15-letnim doświadczeniem dydaktycznym, zarówno akademickim jak i szkoleniowym. Specjalizuje się w zagadnieniach związanych z komunikacją marketingową, w szczególności z wykorzystaniem niestandardowych działań w tym zakresie i w psychologii zachowań konsumentów. Opiekun Studenckiego Koła Naukowego MarkeTEAM. W swojej pracy wykorzystuje nowoczesne, aktywne metody nauczania, w tym studia przypadków, symulacje biznesowe i nauczanie problemowe.

 

dr Mariusz Woźniakowski – adiunkt w Katedrze Marketingu na Wydziale Zarządzania Uniwersystetu Łódzkiego. Jego zainteresowania naukowe koncentrują się wokół komunikacji oraz zarządzania marketingowo-logistycznego. Autor i współautor kilkudziesięciu publikacji z wymienionej tematyki. Kierownik Podyplomowych Studiów “Zarządzanie procesami logistycznymi”.

 

dr Beata Gotwald-Feja - marketer z wieloletnim doświadczeniem; ekspert i doradca w obszarze nowych mediów, e-marketingu oraz strategii marketingowych; pracownik Uniwersytetu Łódzkiego; autor publikacji na temat wykorzystania marketingu internetowego w różnych branżach gospodarki.

 

dr Anna Łaszkiewicz – od 2003 roku wykłada na Wydziale Zarządzania UŁ łącząc pracę naukową i dydaktyczną z praktyką biznesową. Jej zainteresowania koncentrują się głównie na wykorzystaniu nowoczesnych technologii w obszarze marketingu i zarządzania. Zarządzała działami marketingu oraz business development m. in. dla MultiBank SA (obecnie mBank SA), Komfort SA, ŁARR SA, 38PR. Obecnie kieruje Akademickim Centrum Designu. Autorka i współautorka publikacji z obszaru problematyki e-commerce, digital marketing i kreowania wartości.

  

Yuri Khachatryan - Manager ds. wdrożeń APPmanago i SALESmanago. Nadzoruje wszelkie wdrożenia APPmanago w Polsce. 

 

Piotr Grodzki - Partner SALESmanago. Wdraża system SALESmanago i APPmanago w firmach od roku 2013. Certyfikowany Specjalista SALESmanago.    

 

Izabela Wisłocka – zawodowo zajmuje się łączeniem technologii i biznesu w obszarach customer experience, digital transformation, e-Commerce oraz digital marketing. Aktualnie związana z PwC, gdzie zajmuje się doradztwem biznesowo-technologicznym. Wcześniej zdobywała doświadczenie w Atos Polska, Agora SA i Benefit Systems SA. Jest fanką Customer Effort Score i wierzy w moc produktu. Współautorka książki „Biblia e-biznesu 2. Nowy Testament”.
Prywatnie: internet native, instagram foodie, cat&dog keeper.
więcej: 
www.linkedin.com/in/iwislocka/

 

Maciej Macias - pierwsze kroki zawodowe w branży IT stawiał pracując przy powstaniu mBanku w 2000 roku. Od tego czasu projektował i dostarczał rozwiązania portalowe oraz ecommerce dla takich marek jak Generali, Provident, Raiffeisen, Komfort, Rossmann, Siemens, LOT oraz Polkomtel i Cyfrowy Polsat. Aktualnie doradza i projektuje systemy ecommerce, selfcare oraz marketing automation dla firm działających na rynku konsumenckim w sektorach takich jak telekomunikacja, handel oraz dostawcy energii. W wolnym czasie pływa na kitesurfingu.

 

Rafał Skonieczka - pasjonat strategii rozwoju przedsiębiorstw, efektywności, wskaźników oraz ich wykorzystania w praktyce. Od kilkunastu lat skutecznie opracowuje i wdraża praktyczne rozwiązania z zakresu zarządzania i marketingu internetowego dla przedsiębiorstw w kraju i za granicą. Współpracował m.in. z firmami takimi jak: Siemens, JTI, Masterlease, Dermedic, Gameta, Salve czy  ZAP Sznajder Batterien. Właściciel firmy EVILLAGE.PL, członek zarządu spółek prawa handlowego, były żołnierz zawodowy. W wolnym czasie pasjonat sportów wyczynowych i podroży.

 

Kierownik studiów:

dr Anna Łaszkiewicz
Katedra Marketingu
pokój 231, II piętro
anna.laszkiewicz@uni.lodz.pl

 

Sekretariat studiów:

Aleksandra Twardowska

90-237 Łódź, ul. Matejki 22/26, pok. 236, II piętro

email: km.wz@uni.lodz.pl

 

tel.: 0 42 635 52 05

godz. 09:00-13:00

 

Adresaci studiów:

Osoby, które chcą rozwinąć swoją dotychczasową działalność handlową w internecie lub wprowadzić tradycyjne sklepy do rzeczywistości wirtualnej. 

  • Właściciele małych i średnich przedsiębiorstw,
  • Menadżerowie i pracownicy działów eCommerce,  
  • Osoby zainteresowane problematyką eCommerce oraz poszerzeniem wiedzy z tego zakresu.

 

Cel studiów:

  • przekazanie wiedzy na temat współczesnych założeń zarządzania w obszarze e-commerce i kierunków rozwoju,
  • rozwój umiejętności posługiwania się metodami, technikami i narzędziami w obszarze e-commerce i promocji on-line,
  • kształtowanie umiejętności identyfikacji i rozwiązywania problemów związanych z zarządzaniem projektami e-commerce i ich promocją,

 

Po zakończeniu studiów:

Absolwenci studiów uzyskają pogłębioną wiedzę oraz umiejętności z zakresu handlu w Internecie, ze szczególnym uwzględnieniem rozumienia wyróżników gospodarki elektronicznej i zmian w niej zachodzących, tworzenia modeli i opracowywania strategii e-commerce oraz rozumienia zachowań konsumentów on-line. 

 

Uczestnicy studiów podyplomowych posiądą wiedzę w zakresie:

planowania strategicznego na potrzeby e-commerce, 

zarządzania projektami i procesami sprzedażowymi, logistycznymi i marketingowymi

projektowania i rozwoju serwisów internetowych

  • m-biznesu, 
  • myślenia projektowego, 
  • analityki biznesowej, 
  • marketingu internetowego oraz social media 
  • prawno-finansowych aspektów e-handlu. 

 

Program studiów:

 

Gospodarka elektroniczna - stan i perspektywy

Wykład (konwersatorium) zakończone egzaminem

8

Modele i strategie e-commerce

Warsztat zakończony zaliczeniem praktycznym

10

Zachowania konsumenta on-line

Wykład (konwersatorium) zakończone egzaminem

12

Budowa i zarządzanie relacjami z klientami online

Warsztat zakończony zaliczeniem praktycznym

8

Planowanie strategiczne w e-commerce

Wykład (konwersatorium) zakończone egzaminem

8

Design thinking w e-commerce

Warsztat zakończony zaliczeniem praktycznym

8

Prawno finansowe aspekty w e-commerce

Wykład (konwersatorium) zakończone zaliczeniem teoretycznym

12

Zarządzanie projektami w ecommerce

Warsztat zakończony zaliczeniem praktycznym

8

Projektowanie i programowanie serwisów e-commerce

Warsztat zakończony zaliczeniem praktycznym

10

m-commerce

Wykład (konwersatorium) zakończone zaliczeniem teoretycznym

10

SEMESTR II

   

Projektowanie i programowanie serwisów e-commerce

Warsztat zakończony zaliczeniem praktycznym

10

Controlling i Business Intelligence

Warsztat zakończony zaliczeniem praktycznym

10

Automatyzacja marketingu

Warsztat praktyka

12

Zarządzanie procesami, sprzedażą i logistyką

Warsztat z zaliczeniem praktycznym

15

Zarządzanie e-marketingiem

Wykład (konwersatorium) zakończone zaliczeniem teoretycznym

15

Content i email marketing

Warsztat zakończony zaliczeniem praktycznym

10

Social media

Warsztat zakończony zaliczeniem praktycznym

10

seminarium

Seminarium

10

Suma

 

186

 

Organizacja studiów:

Zjazdy odbywać się będą w soboty i niedziele w budynku Wydziału Zarządzania, przy ul. Matejki 22/26.

 

Czas trwania studiów:

Studia trwają od października 2019 r. do września 2020 r. i obejmują dwa semestry. Zajęcia kończą się w czerwcu 2020 r. Łącznie planowane jest 16 zjazdów.

Rekrutacja trwa od 1 czerwca 2019 r.

 

Wymagane dokumenty:

 

Dodatkowo do pobrania

 


Koszty uczestnictwa

Koszt uczestnictwa w studiach to 4500 zł. Płatności za uczestnictwo w studiach jest możliwa w czterech ratach. Pierwsza, w wysokości 1125 zł  płatna do 30 października, druga 1125 zł płatna do 30 listopada, trzecia - w wysokości 1125 zł do 30 stycznia, czwarta w wysokości 1125 zł do 30 kwietnia. Warunkiem uzyskania świadectwa ukończenia studiów podyplomowych jest osiągnięcie wszystkich założonych w programie efektów kształcenia oraz dokonanie opłat w wymaganej wysokości. Płatności dokonujemy na indywidualny numer konta, który otrzymają państwo wraz z decyzją o przyjęciu wysłaną drogą pocztową.

 

Dokumenty można składać w sekretariacie Katedry Marketingu, pok. 236 lub przesłać pocztą na adres Katedry Marketingu.

Informacja telefoniczna i mailowa udzielana jest w godzinach pracy sekretariatu. 

Po zakończeniu naboru osoby, które zostały przyjęte, otrzymają zawiadomienie o wpisaniu ich na listę słuchaczy i terminie rozpoczęcia zajęć. Aby edycja została uruchomiona, grupa powinna liczyć 16 osób.

 

Sekretariat studiów:

Wydział Zarządzania UŁ 
ul. J. Matejki 22/26, 
sekretariat Katedry Marketingu, II piętro, pokój 236, tel. (0-42) 635 52 05

 

Poniedziałek – piątek, godz. 9:00 – 13:00

 

W okresie od 26 lipca do 10 sierpnia w sprawach związanych z rekrutacją prosimy o kontakt z Kierownikiem Studiów dr Anną Łaszkiewicz

Tel. 605589134

 

E-mail: anna.laszkiewicz@uni.lodz.pl

eCommerce

 

Studia eCommerce prowadzone są przez doświadczonych wykładowców oraz praktyków i obejmują zagadnienia istotne dla uruchomienia i rozwoju działań handlowych w internecie. Partnerem kierunku jest firma Benhauer sp. z o.o., która jest producentem systemu SALESmanago Marketing Automation (salesmanago.pl), jednej z największych na świecie platform klasy marketing automation oraz systemu APPmanago (appmanago.pl) służącego do automatyzacji w kanale mobilnym.

 

PROWADZĄCY

 

Prof. zw. dr hab. Bogdan Gregor – od 1992 r. kieruje Katedrą Marketingu Uniwersytetu Łódzkiego, a w jej ramach Zakładem Badań Marketingowych. Współtwórca Wydziału Zarządzania UŁ oraz jego pierwszy i długoletni Dziekan (w latach 1994-2002 i 2005-2008). W latach 2008-2016 pełnił funkcję prorektora UŁ ds. Ekonomicznych. Członek Rady ds. Szkolnictwa Wyższego przy Prezydencie Miasta Łodzi. Autor i współautor ponad 300 publikacji, m.in. pionierskiej na polskim rynku wydawniczym publikacji e-Commerce (opublikowanej wspólnie z M.Stawiszyńskim w 2002r.) wszechstronnie prezentującej nie tylko różne formy krajowej działalności komercyjnej w Internecie w ówczesnych warunkach , lecz również analizującej liczne przykłady zachodnich rozwiązań e-biznesu.

 

Prof. nadzw. dr hab. Krystyna Iwińska-Knop - od 2006 roku pracuje na stanowisku profesora nadzwyczajnego w Katedrze Marketingu na Wydziale Zarządzania UŁ pełniąc funkcję kierownika Zakładu Podstaw Marketingu. Odbyła liczne staże naukowe m.in w USA, Niemczech, Szwajcarii, Szwecji, na Węgrzech. Brała udział w realizacji projektów krajowych i międzynarodowych, a także w kilkudziesięciu konferencjach naukowych. Jest autorką wielu opinii i ekspertyz na rzecz biznesu i nauki. Jej zainteresowania koncentrują się wokół szeroko rozumianego zarządzania marketingowego a także nowych trendów w handlu i dystrybucji.  Dorobek publikacyjny prof.nadzw. dr hab. K. Iwińskiej-Knop obejmuje przeszło  110 pozycji. 

 

Prof. UŁ dr hab. E. Jadwiga Biesaga-Słomczewska - od 2010 roku pracuje na stanowisku profesora nadzwyczajnego w Katedrze Marketingu na Wydziale Zarządzania UŁ. Jej zainteresowania koncentrują się wokół marketingowego zarządzania zasobami ludzkimi a także negocjacji handlowych, strategii obsługi klienta, doskonalenia umiejętności interpersonalnych. Dorobek publikacyjny prof. nadzw. dr hab. E. Jadwigi Biesagi-Słomczewskiej obejmuje przeszło 100 pozycji. Prowadziła prace konsultingowe i popularyzatorskie, m. in., w firmach: „Atlas S.A.,”„Mitex” S.A. Kielce,  Ministerstwo Zdrowia Departament Nadzoru i Kontroli, „Poczta Polska”, „PZU” S.A., „PZU” Życie,  „Zwoltex” SA Zduńska Wola,  „Izolacja” SA Sieradz,  „Energobudowa” S.A. Oddział Sochaczew, „DOSKO Łódź”, Centrum Rozwoju Przedsiębiorczości Łódź.

 

dr Grażyna Golik-Górecka – wykładowca  w Zakładzie Strategii Marketingowych. Zainteresowania naukowe koncentrują się m. in. na problematyce zarządzania marketingowego,  strategii marketingowych, e –commerce oraz marketing automation. Uczestniczyła  w procesie opracowywania i wdrażania  strategii w wielu przedsiębiorstwach na rynku B2B i  B2C. Jest autorką i współautorką ponad 100 publikacji z zakresu badań i strategii    marketingowych oraz marketingu społecznego w tym najnowszej: „Strategie marketingowe w polskich firmach  na rynkach wirtualnych i  realnych. Studia przypadków”, red. G.Golik-Góreckiej, Wyd. UŁ, 2016.

 

dr Kinga Stopczyńska - adiunkt w Katedrze Marketingu. Autorka kilkudziesięciu publikacji z zakresu komunikacji marketingowej, Public Relations, Social Media i Influencer Marketing w tym autorka książki „Kreowanie wizerunku marki przy wykorzystaniu nowoczesnych form komunikacji marketingowej” (2016). Praktyk z wieloletnim doświadczeniem w kreowaniu strategii komunikacyjnych marek i media relations. Dyrektor Działu PR&Marketingu w firmie farmaceutycznej MARINEX International. Na co dzień współpracuje z mediami jako ekspert z zakresu nowoczesnych form komunikacji. Trener i konsultant działań z obszaru Social Media, Marketingu i Public Relations.  

 

dr Bartłomiej Kurzyk – pracownik Katedry Marketingu Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego z ponad 15-letnim doświadczeniem dydaktycznym, zarówno akademickim jak i szkoleniowym. Specjalizuje się w zagadnieniach związanych z komunikacją marketingową, w szczególności z wykorzystaniem niestandardowych działań w tym zakresie i w psychologii zachowań konsumentów. Opiekun Studenckiego Koła Naukowego MarkeTEAM. W swojej pracy wykorzystuje nowoczesne, aktywne metody nauczania, w tym studia przypadków, symulacje biznesowe i nauczanie problemowe.

 

dr Mariusz Woźniakowski – adiunkt w Katedrze Marketingu na Wydziale Zarządzania Uniwersystetu Łódzkiego. Jego zainteresowania naukowe koncentrują się wokół komunikacji oraz zarządzania marketingowo-logistycznego. Autor i współautor kilkudziesięciu publikacji z wymienionej tematyki. Kierownik Podyplomowych Studiów “Zarządzanie procesami logistycznymi”.

 

dr Beata Gotwald-Feja - marketer z wieloletnim doświadczeniem; ekspert i doradca w obszarze nowych mediów, e-marketingu oraz strategii marketingowych; pracownik Uniwersytetu Łódzkiego; autor publikacji na temat wykorzystania marketingu internetowego w różnych branżach gospodarki.

 

dr Anna Łaszkiewicz – od 2003 roku wykłada na Wydziale Zarządzania UŁ łącząc pracę naukową i dydaktyczną z praktyką biznesową. Jej zainteresowania koncentrują się głównie na wykorzystaniu nowoczesnych technologii w obszarze marketingu i zarządzania. Zarządzała działami marketingu oraz business development m. in. dla MultiBank SA (obecnie mBank SA), Komfort SA, ŁARR SA, 38PR. Obecnie kieruje Akademickim Centrum Designu. Autorka i współautorka publikacji z obszaru problematyki e-commerce, digital marketing i kreowania wartości.

  

Yuri Khachatryan - Manager ds. wdrożeń APPmanago i SALESmanago. Nadzoruje wszelkie wdrożenia APPmanago w Polsce. 

 

Piotr Grodzki - Partner SALESmanago. Wdraża system SALESmanago i APPmanago w firmach od roku 2013. Certyfikowany Specjalista SALESmanago.    

 

Izabela Wisłocka – zawodowo zajmuje się łączeniem technologii i biznesu w obszarach customer experience, digital transformation, e-Commerce oraz digital marketing. Aktualnie związana z PwC, gdzie zajmuje się doradztwem biznesowo-technologicznym. Wcześniej zdobywała doświadczenie w Atos Polska, Agora SA i Benefit Systems SA. Jest fanką Customer Effort Score i wierzy w moc produktu. Współautorka książki „Biblia e-biznesu 2. Nowy Testament”.
Prywatnie: internet native, instagram foodie, cat&dog keeper.
więcej: 
www.linkedin.com/in/iwislocka/

 

Maciej Macias - pierwsze kroki zawodowe w branży IT stawiał pracując przy powstaniu mBanku w 2000 roku. Od tego czasu projektował i dostarczał rozwiązania portalowe oraz ecommerce dla takich marek jak Generali, Provident, Raiffeisen, Komfort, Rossmann, Siemens, LOT oraz Polkomtel i Cyfrowy Polsat. Aktualnie doradza i projektuje systemy ecommerce, selfcare oraz marketing automation dla firm działających na rynku konsumenckim w sektorach takich jak telekomunikacja, handel oraz dostawcy energii. W wolnym czasie pływa na kitesurfingu.

 

Rafał Skonieczka - pasjonat strategii rozwoju przedsiębiorstw, efektywności, wskaźników oraz ich wykorzystania w praktyce. Od kilkunastu lat skutecznie opracowuje i wdraża praktyczne rozwiązania z zakresu zarządzania i marketingu internetowego dla przedsiębiorstw w kraju i za granicą. Współpracował m.in. z firmami takimi jak: Siemens, JTI, Masterlease, Dermedic, Gameta, Salve czy  ZAP Sznajder Batterien. Właściciel firmy EVILLAGE.PL, członek zarządu spółek prawa handlowego, były żołnierz zawodowy. W wolnym czasie pasjonat sportów wyczynowych i podroży.

 

Kierownik studiów:

dr Anna Łaszkiewicz
Katedra Marketingu
pokój 231, II piętro
anna.laszkiewicz@uni.lodz.pl

 

Sekretariat studiów:

Aleksandra Twardowska

90-237 Łódź, ul. Matejki 22/26, pok. 236, II piętro

email: km.wz@uni.lodz.pl

 

tel.: 0 42 635 52 05

godz. 09:00-13:00

 

Adresaci studiów:

Osoby, które chcą rozwinąć swoją dotychczasową działalność handlową w internecie lub wprowadzić tradycyjne sklepy do rzeczywistości wirtualnej. 

  • Właściciele małych i średnich przedsiębiorstw,
  • Menadżerowie i pracownicy działów eCommerce,  
  • Osoby zainteresowane problematyką eCommerce oraz poszerzeniem wiedzy z tego zakresu.

 

Cel studiów:

  • przekazanie wiedzy na temat współczesnych założeń zarządzania w obszarze e-commerce i kierunków rozwoju,
  • rozwój umiejętności posługiwania się metodami, technikami i narzędziami w obszarze e-commerce i promocji on-line,
  • kształtowanie umiejętności identyfikacji i rozwiązywania problemów związanych z zarządzaniem projektami e-commerce i ich promocją,

 

Po zakończeniu studiów:

Absolwenci studiów uzyskają pogłębioną wiedzę oraz umiejętności z zakresu handlu w Internecie, ze szczególnym uwzględnieniem rozumienia wyróżników gospodarki elektronicznej i zmian w niej zachodzących, tworzenia modeli i opracowywania strategii e-commerce oraz rozumienia zachowań konsumentów on-line. 

 

Uczestnicy studiów podyplomowych posiądą wiedzę w zakresie:

planowania strategicznego na potrzeby e-commerce, 

zarządzania projektami i procesami sprzedażowymi, logistycznymi i marketingowymi

projektowania i rozwoju serwisów internetowych

  • m-biznesu, 
  • myślenia projektowego, 
  • analityki biznesowej, 
  • marketingu internetowego oraz social media 
  • prawno-finansowych aspektów e-handlu. 

 

Program studiów:

 

Gospodarka elektroniczna - stan i perspektywy

Wykład (konwersatorium) zakończone egzaminem

8

Modele i strategie e-commerce

Warsztat zakończony zaliczeniem praktycznym

10

Zachowania konsumenta on-line

Wykład (konwersatorium) zakończone egzaminem

12

Budowa i zarządzanie relacjami z klientami online

Warsztat zakończony zaliczeniem praktycznym

8

Planowanie strategiczne w e-commerce

Wykład (konwersatorium) zakończone egzaminem

8

Design thinking w e-commerce

Warsztat zakończony zaliczeniem praktycznym

8

Prawno finansowe aspekty w e-commerce

Wykład (konwersatorium) zakończone zaliczeniem teoretycznym

12

Zarządzanie projektami w ecommerce

Warsztat zakończony zaliczeniem praktycznym

8

Projektowanie i programowanie serwisów e-commerce

Warsztat zakończony zaliczeniem praktycznym

10

m-commerce

Wykład (konwersatorium) zakończone zaliczeniem teoretycznym

10

SEMESTR II

   

Projektowanie i programowanie serwisów e-commerce

Warsztat zakończony zaliczeniem praktycznym

10

Controlling i Business Intelligence

Warsztat zakończony zaliczeniem praktycznym

10

Automatyzacja marketingu

Warsztat praktyka

12

Zarządzanie procesami, sprzedażą i logistyką

Warsztat z zaliczeniem praktycznym

15

Zarządzanie e-marketingiem

Wykład (konwersatorium) zakończone zaliczeniem teoretycznym

15

Content i email marketing

Warsztat zakończony zaliczeniem praktycznym

10

Social media

Warsztat zakończony zaliczeniem praktycznym

10

seminarium

Seminarium

10

Suma

 

186

 

Organizacja studiów:

Zjazdy odbywać się będą w soboty i niedziele w budynku Wydziału Zarządzania, przy ul. Matejki 22/26.

 

Czas trwania studiów:

Studia trwają od października 2019 r. do września 2020 r. i obejmują dwa semestry. Zajęcia kończą się w czerwcu 2020 r. Łącznie planowane jest 16 zjazdów.

Rekrutacja trwa od 1 czerwca 2019 r.

 

Wymagane dokumenty:

 

Dodatkowo do pobrania

 


Koszty uczestnictwa

Koszt uczestnictwa w studiach to 4500 zł. Płatności za uczestnictwo w studiach jest możliwa w czterech ratach. Pierwsza, w wysokości 1125 zł  płatna do 30 października, druga 1125 zł płatna do 30 listopada, trzecia - w wysokości 1125 zł do 30 stycznia, czwarta w wysokości 1125 zł do 30 kwietnia. Warunkiem uzyskania świadectwa ukończenia studiów podyplomowych jest osiągnięcie wszystkich założonych w programie efektów kształcenia oraz dokonanie opłat w wymaganej wysokości. Płatności dokonujemy na indywidualny numer konta, który otrzymają państwo wraz z decyzją o przyjęciu wysłaną drogą pocztową.

 

Dokumenty można składać w sekretariacie Katedry Marketingu, pok. 236 lub przesłać pocztą na adres Katedry Marketingu.

Informacja telefoniczna i mailowa udzielana jest w godzinach pracy sekretariatu. 

Po zakończeniu naboru osoby, które zostały przyjęte, otrzymają zawiadomienie o wpisaniu ich na listę słuchaczy i terminie rozpoczęcia zajęć. Aby edycja została uruchomiona, grupa powinna liczyć 16 osób.

 

Sekretariat studiów:

Wydział Zarządzania UŁ 
ul. J. Matejki 22/26, 
sekretariat Katedry Marketingu, II piętro, pokój 236, tel. (0-42) 635 52 05

 

Poniedziałek – piątek, godz. 9:00 – 13:00

 

W okresie od 26 lipca do 10 sierpnia w sprawach związanych z rekrutacją prosimy o kontakt z Kierownikiem Studiów dr Anną Łaszkiewicz

Tel. 605589134

 

E-mail: anna.laszkiewicz@uni.lodz.pl

 Drukuj