CYKL MATERIAŁÓW VIDEO

Automatyzacja Procesów Biznesowych czyli historia o tym, jak poskromić robota

 

10.10.2020, 16.30-17.30

 

Eksperci Deloitte szacują, że globalny rynek rozwiązań technologicznych związanych z Automatyzacją Procesów Biznesowych (Robotic Process Automation - RPA) będzie rósł w tempie 20% rocznie, by osiągnąć wartość 5 mld USD do 2024 roku. To technologia, która pozwala na obniżenie kosztów, skrócenie czasu i poprawę wydajności realizowanych procesów back office i front office, a także wzrost satysfakcji konsumentów. Nie dziwi zatem fakt, że zgodnie z przewidywaniami Gartnera do końca 2022 r. rozwiązania oparte na RPA wdroży aż 85% dużych firm. Nie każde jednak wdrożenie kończy się sukcesem, a powodem tego wcale nie jest jedynie technologia.

 

  • Jak powinna zatem wyglądać strategia wdrażania RPA w firmie?
  • Czy faktycznie roboty czyhają, by odebrać nam - ludziom pracę?
  • Kim jest cyfrowy pracownik?
  • Jak osiągnąć synergię między pracą soft robotów i ludzi?
  • Na czym będzie polegała inteligentna automatyzacja i jaką rolę odegra w niej sztuczna inteligencja?
  • Jak kształcić przyszłych managerów i pracowników, by potrafili nie tylko sprostać nowym realiom rynku, ale także je kreować?


Zapraszamy do zgłębiania tajników RPA razem z naszymi Ekspertami z firm: Nordea Bank Abp., BSH, Fujitsu, Digital Teammates, Digital Workforce, DXC oraz UMŁ.

 

 

 

 

Na naszym fanpage'u i kanale YouTube podczas Nocy Innowacji 2020 opublikujemy cykl materiałów video z udziałem ekspertów. Zarejestruj się już dziś, by poznać szczegółowy harmonogram publikacji i nie przegapić takiej dawki wiedzy na temat BPA!

 

Nasi Prowadzący:

 

 

 

Dr Dominika Kaczorowska-Spychalska jest doktorem nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu. Od 2017 roku pracuje jako adiunkt w Katedrze Marketingu na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego. Jest ekspertem uczelni w obszarze technologii cyfrowych, w szczególności sztucznej inteligencji (AI) i Internetu Rzeczy (IoT) oraz ich implikacji w biznesie. Pasjonuje ją wpływ tych technologii na zachowania człowieka (Homo Cyber versus Homo Roboticus) oraz zakres i charakter interakcji między nim a technologią (Human-to-Machine, Machine-to-Human), w tym problematyka Digital Ethics. 

Jest kierownikiem Centrum Mikser Inteligentnych Technologii CMIT (cmit.wz.uni.lodz.pl), który stanowi przestrzeń współpracy i wzajemnych inspiracji świata nauki i biznesu, poprzez zdolność do „miksowania” różnorodnych technologii cyfrowych, w szczególności sztucznej inteligencji (AI), Internetu Rzeczy (IoT), blockchain, rzeczywistości rozszerzonej (AR) i wirtualnej (VR), branż, doświadczeń i aktywności.

 

 

Dr Artur Modliński - adiunkt w Katedrze Zarządzania na Wydziale Zarządzania UŁ, kierownik Centrum Badań nad Sztuczną Inteligencją i Cyberkomunikacją przy WZ UŁ, do 2018 roku pracownik Katedry Zarządzana w Społeczeństwie Sieciowym na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie, honorowy członek SF Business Centre Club. Od 2016 roku badacz kontraktowy w Międzynarodowym Centrum Badawczym CITAD w Lizbonie, kierownik sekcji ekonomicznej w globalnym projekcie Urban Sensorial Laboratory przy Uniwersytecie Luisiada, trener w międzynarodowym zrzeszeniu konsultantów EDYM (Kalabria, Włochy), przedstawiciel Polski w międzynarodowej grupie ekspertów I-POT, ekspert Fundacji Romulado del Bianco we Florencji współpracującej z UNESCO oraz w Europejskiej Fundacji Rozwoju Człowieka.

Jest stypendystą Ministra Nauki Republiki Federalnej Niemiec oraz Fundacji DAAD w ramach programu VIP, uczestnik projektu bawarskiej organizacji BAYHOST na temat podejmowania decyzji i przeciwdziałania manipulacji (monitoring powyborczej sytuacji na Ukrainie), ukończył kurs zarządzania projektami naukowymi pod kierownictwem Barbary Wagner z Uniwersytetu Ludwika Maksymiliana w Monachium. 

 

Dowiedzcie się więcej o firmach, które reprezentują nasi Eksperci!

 


Nordea jest największą skandynawską instytucją finansową, obecną w Danii, Norwegii, Szwecji, Finlandii, Polsce, Estonii oraz wybranych miastach na świecie, gdzie ma swoje biura reprezentacyjne. 
Centrum Robotyki Banku Nordea jest globalnym zespołem obsługującym wszystkie kraje i linie biznesowe istniejącym od 2017 roku. Skupia specjalistów w zakresie budowania oraz utrzymania kompleksowych rozwiązań automatyzacji procesów biznesowych. Jego misją jest przyspieszenie transformacji w kierunku banku cyfrowego w wyniku automatyzacji robotyki na dużą skalę, dzięki czemu Nordea ma szansę stać się już wkrótce liderem cyfrowym w tym zakresie. Wykorzystywana inteligentna automatyzacja w istniejących i nowych procesach w łańcuchu wartości Banku Nordea, pozwala, w szczególności, na zwiększenie opłacalności, jakości i szybkości realizacji procesów biznesowych oraz ograniczenie ryzyka i wyeliminowanie potencjalnych błędów, co niewątpliwie wpływa na poprawę poziomu obsługi klienta.

 


 

BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego Sp. z o.o. jest częścią międzynarodowego koncernu BSH Home Appliances Group. Firma oferuje na polskim rynku portfolio AGD marek Bosch, Siemens i Gaggenau. Ponadto, firma jest twórca usług cyfrowych oraz ekosystemu Home Connect. BSH posiada w Polsce sześć fabryk. BSH w Polsce oprócz produkcji posiada centra usług wspólnych. Pracują one na potrzeby BSH na całym świecie w takich obszarach jak: usługi informatyczne, księgowe, handel zagraniczny czy centralne zakupy. BSH w Polsce rozwija Centrum Badań i Rozwoju w Łodzi oraz Centrum Kompetencyjne Digital & E-Commerce. 

BSH Home Applianes Group została utworzona w 1967 roku wspólnie przez Robert Bosch GmbH (Stuttgart) oraz Siemens AG (Monachium). Od stycznia 2015 roku w całości należy do Grupy Bosch. Globalnie BSH zatrudnia niemal 58 000 pracowników, a w 2019 firma osiągnęła przychody w wysokości 13,2 miliarda euro. BSH posiada 40 fabryki na świecie, gdzie produkuje pełną gamę nowoczesne urządzenia gospodarstwa domowego.

 


 

Automatyzujemy nudę w pracy – Digital Teammates buduje zaawansowane rozwiązania robotyzacji pracy biurowej. Działamy w modelu Rent-a-Robot, dostarczając roboty klasy RPA (Robotic Process Automation) w sposób podobny do działania agencji pracy tymczasowej. Nasze roboty znajdują zastosowanie praktycznie w każdej branży: od finansowej, przez logistyczną i księgową, aż po produkcję, wspierając Klientów na trzech kontynentach. Jesteśmy kreatorami zawodu przyszłości, nazwanego przez nas Pasterzem Robotów, który pozwala rozwijać kompetencje i umiejętności developerskie wśród osób, nieposiadających wcześniejszego doświadczenia w branży IT. Nasz unikatowy model biznesowy spotkał się z bardzo pozytywnym odbiorem specjalistów z rynków outsourcingu i IT, co zaowocowało szeregiem zdobytych nagród (m.in. Global Sourcing Association UK Awards, Digital Champions przyznane przez Polską Izbę IT i Telekomunikacji, ABSL Diamonds, wyróżnienie podczas Blue Prism World). Dzięki swojemu unikatowemu modelowi Digital Teammates znalazło się również na liście Cool Vendors Gartnera.

 


 

Digital Workforce to zaufany doradca i wiodący na świecie niezależny dostawca usług inteligentnej automatyzacji na skalę przemysłową. Jego klientami są największe instytucje finansowe, jak banki czy firmy ubezpieczeniowe, a także firmy produkcyjne, logistyczne, centra usług wspólnych, instytucje rządowe i szpitale. Digital Workforce przeprowadza pełną analizę procesów biznesowych. Pomaga w zbudowaniu struktur wokół RPA i IPA. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, którzy nie chcą przejmować obowiązków związanych z późniejszą obsługą pracowników cyfrowych, firma posiada platformę w chmurze, dzięki której utrzymuje zautomatyzowane procesy i implementuje zmiany. Wprowadza również własne, innowacyjne rozwiązania, takie jak SAP Automation Creator czy Roboshore. Założona w 2015 roku, firma Digital Workforce zatrudnia obecnie ponad 240 specjalistów IA w Polsce, USA, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Finlandii, Szwecji, Norwegii i Danii.

 


 

DXC Technology to niezależny, światowy lider w zakresie kompleksowych usług IT, wspierający klientów w poszukiwaniu innowacyjnych rozwiązań. Stworzony przez połączenie firmy CSC oraz działu Enterprise Services wydzielonego z Hewlett Packard Enterprise, DXC Technology obługuje blisko 6000 klientów z sektora prywatnego i publicznego w 70 krajach świata.
Niezależność technologiczna, globalny talent i wielopłaszczyznowe partnerstwo to fundamentalne wartości marki tworzące razem siłę napędową dla usług i rozwiązań IT nowej generacji. DXC Technology jest marką rozpoznawalną wśród najlepszych profesjonalistów na całym świecie, a nasz zespół, nazywany wewnętrznie Automation Factory, tworzą najmocniejsi Programiści, Analitycy oraz Project Managrowie na polskiej mapie Robotic Process Automation.

 


 

Fujitsu dostarcza najnowsze technologie, a także produkty informatyczne i komunikacyjne dla klientów w ponad 100 krajach. Wykorzystując nasze wieloletnie doświadczenie i możliwości w zakresie innowacji, swoją pracę poświęcamy cyfrowemu współtworzeniu wraz z naszymi klientami. Fujitsu dostarcza unikalne cyfrowe usługi, które zaprojektowano tak, żeby wspierać wymianę informacji popartą danymi. Dając klientom do ręki rozwiązania i wartości skoncentrowane na człowieku, wspieramy i wzmacniamy ludzi.
W Fujitsu wierzymy, że technologia może pomóc ludziom w osiągnięciu szczęścia i dobrego samopoczucia. Ponieważ technologia odgrywa obecnie ważniejszą niż kiedykolwiek rolę, w centrum naszych działań stawiamy ludzi. Uważamy, że podejście, według którego człowiek jest traktowany priorytetowo, jest jedynym sposobem na osiągnięcie cyfryzacji i sięgnięcie po pełnię możliwości, jakie niesie technologia.

 

 

 

Rejestracja na wydarzenie zakończona. Jeśli nie otrzymałeś informacji z harmonogramem, napisz do nas na adres marta.gorecka@uni.lodz.pl!

 

CYKL MATERIAŁÓW VIDEO

Automatyzacja Procesów Biznesowych czyli historia o tym, jak poskromić robota

 

10.10.2020, 16.30-17.30

 

Eksperci Deloitte szacują, że globalny rynek rozwiązań technologicznych związanych z Automatyzacją Procesów Biznesowych (Robotic Process Automation - RPA) będzie rósł w tempie 20% rocznie, by osiągnąć wartość 5 mld USD do 2024 roku. To technologia, która pozwala na obniżenie kosztów, skrócenie czasu i poprawę wydajności realizowanych procesów back office i front office, a także wzrost satysfakcji konsumentów. Nie dziwi zatem fakt, że zgodnie z przewidywaniami Gartnera do końca 2022 r. rozwiązania oparte na RPA wdroży aż 85% dużych firm. Nie każde jednak wdrożenie kończy się sukcesem, a powodem tego wcale nie jest jedynie technologia.

 

  • Jak powinna zatem wyglądać strategia wdrażania RPA w firmie?
  • Czy faktycznie roboty czyhają, by odebrać nam - ludziom pracę?
  • Kim jest cyfrowy pracownik?
  • Jak osiągnąć synergię między pracą soft robotów i ludzi?
  • Na czym będzie polegała inteligentna automatyzacja i jaką rolę odegra w niej sztuczna inteligencja?
  • Jak kształcić przyszłych managerów i pracowników, by potrafili nie tylko sprostać nowym realiom rynku, ale także je kreować?


Zapraszamy do zgłębiania tajników RPA razem z naszymi Ekspertami z firm: Nordea Bank Abp., BSH, Fujitsu, Digital Teammates, Digital Workforce, DXC oraz UMŁ.

 

 

 

 

Na naszym fanpage'u i kanale YouTube podczas Nocy Innowacji 2020 opublikujemy cykl materiałów video z udziałem ekspertów. Zarejestruj się już dziś, by poznać szczegółowy harmonogram publikacji i nie przegapić takiej dawki wiedzy na temat BPA!

 

Nasi Prowadzący:

 

 

 

Dr Dominika Kaczorowska-Spychalska jest doktorem nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu. Od 2017 roku pracuje jako adiunkt w Katedrze Marketingu na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego. Jest ekspertem uczelni w obszarze technologii cyfrowych, w szczególności sztucznej inteligencji (AI) i Internetu Rzeczy (IoT) oraz ich implikacji w biznesie. Pasjonuje ją wpływ tych technologii na zachowania człowieka (Homo Cyber versus Homo Roboticus) oraz zakres i charakter interakcji między nim a technologią (Human-to-Machine, Machine-to-Human), w tym problematyka Digital Ethics. 

Jest kierownikiem Centrum Mikser Inteligentnych Technologii CMIT (cmit.wz.uni.lodz.pl), który stanowi przestrzeń współpracy i wzajemnych inspiracji świata nauki i biznesu, poprzez zdolność do „miksowania” różnorodnych technologii cyfrowych, w szczególności sztucznej inteligencji (AI), Internetu Rzeczy (IoT), blockchain, rzeczywistości rozszerzonej (AR) i wirtualnej (VR), branż, doświadczeń i aktywności.

 

 

Dr Artur Modliński - adiunkt w Katedrze Zarządzania na Wydziale Zarządzania UŁ, kierownik Centrum Badań nad Sztuczną Inteligencją i Cyberkomunikacją przy WZ UŁ, do 2018 roku pracownik Katedry Zarządzana w Społeczeństwie Sieciowym na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie, honorowy członek SF Business Centre Club. Od 2016 roku badacz kontraktowy w Międzynarodowym Centrum Badawczym CITAD w Lizbonie, kierownik sekcji ekonomicznej w globalnym projekcie Urban Sensorial Laboratory przy Uniwersytecie Luisiada, trener w międzynarodowym zrzeszeniu konsultantów EDYM (Kalabria, Włochy), przedstawiciel Polski w międzynarodowej grupie ekspertów I-POT, ekspert Fundacji Romulado del Bianco we Florencji współpracującej z UNESCO oraz w Europejskiej Fundacji Rozwoju Człowieka.

Jest stypendystą Ministra Nauki Republiki Federalnej Niemiec oraz Fundacji DAAD w ramach programu VIP, uczestnik projektu bawarskiej organizacji BAYHOST na temat podejmowania decyzji i przeciwdziałania manipulacji (monitoring powyborczej sytuacji na Ukrainie), ukończył kurs zarządzania projektami naukowymi pod kierownictwem Barbary Wagner z Uniwersytetu Ludwika Maksymiliana w Monachium. 

 

Dowiedzcie się więcej o firmach, które reprezentują nasi Eksperci!

 


Nordea jest największą skandynawską instytucją finansową, obecną w Danii, Norwegii, Szwecji, Finlandii, Polsce, Estonii oraz wybranych miastach na świecie, gdzie ma swoje biura reprezentacyjne. 
Centrum Robotyki Banku Nordea jest globalnym zespołem obsługującym wszystkie kraje i linie biznesowe istniejącym od 2017 roku. Skupia specjalistów w zakresie budowania oraz utrzymania kompleksowych rozwiązań automatyzacji procesów biznesowych. Jego misją jest przyspieszenie transformacji w kierunku banku cyfrowego w wyniku automatyzacji robotyki na dużą skalę, dzięki czemu Nordea ma szansę stać się już wkrótce liderem cyfrowym w tym zakresie. Wykorzystywana inteligentna automatyzacja w istniejących i nowych procesach w łańcuchu wartości Banku Nordea, pozwala, w szczególności, na zwiększenie opłacalności, jakości i szybkości realizacji procesów biznesowych oraz ograniczenie ryzyka i wyeliminowanie potencjalnych błędów, co niewątpliwie wpływa na poprawę poziomu obsługi klienta.

 


 

BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego Sp. z o.o. jest częścią międzynarodowego koncernu BSH Home Appliances Group. Firma oferuje na polskim rynku portfolio AGD marek Bosch, Siemens i Gaggenau. Ponadto, firma jest twórca usług cyfrowych oraz ekosystemu Home Connect. BSH posiada w Polsce sześć fabryk. BSH w Polsce oprócz produkcji posiada centra usług wspólnych. Pracują one na potrzeby BSH na całym świecie w takich obszarach jak: usługi informatyczne, księgowe, handel zagraniczny czy centralne zakupy. BSH w Polsce rozwija Centrum Badań i Rozwoju w Łodzi oraz Centrum Kompetencyjne Digital & E-Commerce. 

BSH Home Applianes Group została utworzona w 1967 roku wspólnie przez Robert Bosch GmbH (Stuttgart) oraz Siemens AG (Monachium). Od stycznia 2015 roku w całości należy do Grupy Bosch. Globalnie BSH zatrudnia niemal 58 000 pracowników, a w 2019 firma osiągnęła przychody w wysokości 13,2 miliarda euro. BSH posiada 40 fabryki na świecie, gdzie produkuje pełną gamę nowoczesne urządzenia gospodarstwa domowego.

 


 

Automatyzujemy nudę w pracy – Digital Teammates buduje zaawansowane rozwiązania robotyzacji pracy biurowej. Działamy w modelu Rent-a-Robot, dostarczając roboty klasy RPA (Robotic Process Automation) w sposób podobny do działania agencji pracy tymczasowej. Nasze roboty znajdują zastosowanie praktycznie w każdej branży: od finansowej, przez logistyczną i księgową, aż po produkcję, wspierając Klientów na trzech kontynentach. Jesteśmy kreatorami zawodu przyszłości, nazwanego przez nas Pasterzem Robotów, który pozwala rozwijać kompetencje i umiejętności developerskie wśród osób, nieposiadających wcześniejszego doświadczenia w branży IT. Nasz unikatowy model biznesowy spotkał się z bardzo pozytywnym odbiorem specjalistów z rynków outsourcingu i IT, co zaowocowało szeregiem zdobytych nagród (m.in. Global Sourcing Association UK Awards, Digital Champions przyznane przez Polską Izbę IT i Telekomunikacji, ABSL Diamonds, wyróżnienie podczas Blue Prism World). Dzięki swojemu unikatowemu modelowi Digital Teammates znalazło się również na liście Cool Vendors Gartnera.

 


 

Digital Workforce to zaufany doradca i wiodący na świecie niezależny dostawca usług inteligentnej automatyzacji na skalę przemysłową. Jego klientami są największe instytucje finansowe, jak banki czy firmy ubezpieczeniowe, a także firmy produkcyjne, logistyczne, centra usług wspólnych, instytucje rządowe i szpitale. Digital Workforce przeprowadza pełną analizę procesów biznesowych. Pomaga w zbudowaniu struktur wokół RPA i IPA. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, którzy nie chcą przejmować obowiązków związanych z późniejszą obsługą pracowników cyfrowych, firma posiada platformę w chmurze, dzięki której utrzymuje zautomatyzowane procesy i implementuje zmiany. Wprowadza również własne, innowacyjne rozwiązania, takie jak SAP Automation Creator czy Roboshore. Założona w 2015 roku, firma Digital Workforce zatrudnia obecnie ponad 240 specjalistów IA w Polsce, USA, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Finlandii, Szwecji, Norwegii i Danii.

 


 

DXC Technology to niezależny, światowy lider w zakresie kompleksowych usług IT, wspierający klientów w poszukiwaniu innowacyjnych rozwiązań. Stworzony przez połączenie firmy CSC oraz działu Enterprise Services wydzielonego z Hewlett Packard Enterprise, DXC Technology obługuje blisko 6000 klientów z sektora prywatnego i publicznego w 70 krajach świata.
Niezależność technologiczna, globalny talent i wielopłaszczyznowe partnerstwo to fundamentalne wartości marki tworzące razem siłę napędową dla usług i rozwiązań IT nowej generacji. DXC Technology jest marką rozpoznawalną wśród najlepszych profesjonalistów na całym świecie, a nasz zespół, nazywany wewnętrznie Automation Factory, tworzą najmocniejsi Programiści, Analitycy oraz Project Managrowie na polskiej mapie Robotic Process Automation.

 


 

Fujitsu dostarcza najnowsze technologie, a także produkty informatyczne i komunikacyjne dla klientów w ponad 100 krajach. Wykorzystując nasze wieloletnie doświadczenie i możliwości w zakresie innowacji, swoją pracę poświęcamy cyfrowemu współtworzeniu wraz z naszymi klientami. Fujitsu dostarcza unikalne cyfrowe usługi, które zaprojektowano tak, żeby wspierać wymianę informacji popartą danymi. Dając klientom do ręki rozwiązania i wartości skoncentrowane na człowieku, wspieramy i wzmacniamy ludzi.
W Fujitsu wierzymy, że technologia może pomóc ludziom w osiągnięciu szczęścia i dobrego samopoczucia. Ponieważ technologia odgrywa obecnie ważniejszą niż kiedykolwiek rolę, w centrum naszych działań stawiamy ludzi. Uważamy, że podejście, według którego człowiek jest traktowany priorytetowo, jest jedynym sposobem na osiągnięcie cyfryzacji i sięgnięcie po pełnię możliwości, jakie niesie technologia.

 

 

 

Rejestracja na wydarzenie zakończona. Jeśli nie otrzymałeś informacji z harmonogramem, napisz do nas na adres marta.gorecka@uni.lodz.pl!

 Drukuj