WEBINAR "Dlaczego marki i klienci pokochali aplikacje?

- różne spojrzenia"

 

 

Aplikacje mobilne intrygują i angażują. Korzystamy z nich coraz częściej, w różnych sytuacjach. Cieszą się dużym zainteresowaniem zarówno wśród przedsiębiorstw, jak i klientów. Podczas rozmowy eksperci zajmujący się digital marketingiem i technologiami podejmą wyzwanie znalezienia przyczyn popularności aplikacji mobilnych i możliwości ich rozwoju.
Powodem naszego zainteresowania aplikacjami mobilnymi jest różnorodność celów, w których realizacji mogą wspierać firmy. Wpływają na wiele obszarów działalności biznesowej. Budują lojalność klientów i prowadzą do wzrostu sprzedaży. Ułatwiają proces zarządzania projektami. Wspomagają komunikację wewnętrzną i z konsumentami. Gromadzą dane, dzięki którym przedsiębiorstwo może później usprawniać zachodzące procesy, wprowadzać innowacje, udoskonalać produkty i usługi.

Goście rozpoczną dyskusję, którą następnie każdy z nas będzie mógł kontynuować w swoim otoczeniu.
● Jakie elementy są wspólne dla wszystkich aplikacji mobilnych?
● W jaki sposób firmy wykorzystują ich moc?
● Jakie korzyści dostrzegają w aplikacjach mobilnych klienci?
● Jakie wyzwania stoją przed twórcami aplikacji?
● Jaka przyszłość czeka aplikacje mobilne?

Na te pytania odpowiedzą Szymon Bukowicz i Igor Pietrzak, na co dzień łączący klientów z markami. Opowiedzą o procesie powstawania aplikacji mobilnych i wprowadzą nas do świata technologii na wyciągnięcie ręki. Spotkanie poprowadzi Karolina Kołat, studentka Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego.
 

 

Prelegenci:

 

 

Igor Pietrzak
Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w projektowaniu aplikacji mobilnych (m.in. Grupa Ambra, Grupa Eurocash) oraz serwisów komercyjnych takich jak serwis Orange, mBank, Multibank, Ruch.pl, mBank, ESA (Europejska Agencja Kosmiczna), Strefa Klienta w BIK oraz opracowywaniu rozmaitych procesów wewnętrznych (m.in. Grupy Żywiec), łączę umiejętności koncepcyjne i analityczne, a co za tym idzie wnoszę do dziedziny UX wiele nowych rozwiązań. Mimo pracy jako specjalista UX, jestem zaangażowany w procesy koncepcyjno-graficzne, gdyż projektowanie dobrych doświadczeń Klientów, opracowywanie UI oraz wyzwania kreatywne to dziedziny mocno ze sobą powiązane. Holistyczna analiza działań marki to moja specjalność.

 

 

Szymon Bukowicz
Moją specjalizacją jest projektowanie i analiza customer journey. Począwszy od analizy zachowań użytkownika, przez dobór narzędzi wykorzystywanych w komunikacji na długości całego lejka sprzedażowego po tworzenie docelowej komunikacji. Obecnie rozwijam się w narzędziach projektowania ścieżki użytkownika w produktach cyfrowych - głównie user story mapping oraz analizy zachowań. Z branżą digital jestem związany od 2014 roku. Do największych sukcesów należy w pierwszej kolejności zaliczyć zbudowanie marki zespołu Lodz Solar Team na szczeblu krajowym jak i międzynarodowym. Od 2016 zajmowałem się projektowaniem i wdrażaniem usług martech. Realizowane kampanie data-driven dla takich marek jak Mitsubishi Motors, Unilever Food Solutions czy Rainbow były wielokrotnie nagradzane na konkursach krajowych jak i europejskich. Do najważniejszych należy zaliczyć: Srebrna nagroda MIXX Awards Europe 2017, Brąz w Polskich MIXX Awards 2017 i 2018, Golden Arrow czy European Search Awards. Posiadam certyfikaty z zestawów narzędzi Google - od Analytics, przez Ads nad certyfikacie Doubleckick Expert kończąc. 

 

Prowadząca:

 

Karolina Kołat

Studentka Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego, angażująca się w działalność jednego ze studenckich kół naukowych. Nie boi się strategii ani dobrze opowiedzianych historii. Pierwsze kroki zawodowe stawiała w Creative Flow. Zajmowała się mediami społecznościowymi i copywritingiem. Czujnie dobiera słowa i analizuje obecność marek w Internecie. Oaza spokoju i optymizmu zarówno w pracy, jak i w życiu prywatnym. W czasie wolnym uczy się języka hiszpańskiego, planuje podróże po kraju flamenco oraz opiekuje się dwoma królikami.

 

  

WEBINAR "Dlaczego marki i klienci pokochali aplikacje?

- różne spojrzenia"

 

 

Aplikacje mobilne intrygują i angażują. Korzystamy z nich coraz częściej, w różnych sytuacjach. Cieszą się dużym zainteresowaniem zarówno wśród przedsiębiorstw, jak i klientów. Podczas rozmowy eksperci zajmujący się digital marketingiem i technologiami podejmą wyzwanie znalezienia przyczyn popularności aplikacji mobilnych i możliwości ich rozwoju.
Powodem naszego zainteresowania aplikacjami mobilnymi jest różnorodność celów, w których realizacji mogą wspierać firmy. Wpływają na wiele obszarów działalności biznesowej. Budują lojalność klientów i prowadzą do wzrostu sprzedaży. Ułatwiają proces zarządzania projektami. Wspomagają komunikację wewnętrzną i z konsumentami. Gromadzą dane, dzięki którym przedsiębiorstwo może później usprawniać zachodzące procesy, wprowadzać innowacje, udoskonalać produkty i usługi.

Goście rozpoczną dyskusję, którą następnie każdy z nas będzie mógł kontynuować w swoim otoczeniu.
● Jakie elementy są wspólne dla wszystkich aplikacji mobilnych?
● W jaki sposób firmy wykorzystują ich moc?
● Jakie korzyści dostrzegają w aplikacjach mobilnych klienci?
● Jakie wyzwania stoją przed twórcami aplikacji?
● Jaka przyszłość czeka aplikacje mobilne?

Na te pytania odpowiedzą Szymon Bukowicz i Igor Pietrzak, na co dzień łączący klientów z markami. Opowiedzą o procesie powstawania aplikacji mobilnych i wprowadzą nas do świata technologii na wyciągnięcie ręki. Spotkanie poprowadzi Karolina Kołat, studentka Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego.
 

 

Prelegenci:

 

 

Igor Pietrzak
Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w projektowaniu aplikacji mobilnych (m.in. Grupa Ambra, Grupa Eurocash) oraz serwisów komercyjnych takich jak serwis Orange, mBank, Multibank, Ruch.pl, mBank, ESA (Europejska Agencja Kosmiczna), Strefa Klienta w BIK oraz opracowywaniu rozmaitych procesów wewnętrznych (m.in. Grupy Żywiec), łączę umiejętności koncepcyjne i analityczne, a co za tym idzie wnoszę do dziedziny UX wiele nowych rozwiązań. Mimo pracy jako specjalista UX, jestem zaangażowany w procesy koncepcyjno-graficzne, gdyż projektowanie dobrych doświadczeń Klientów, opracowywanie UI oraz wyzwania kreatywne to dziedziny mocno ze sobą powiązane. Holistyczna analiza działań marki to moja specjalność.

 

 

Szymon Bukowicz
Moją specjalizacją jest projektowanie i analiza customer journey. Począwszy od analizy zachowań użytkownika, przez dobór narzędzi wykorzystywanych w komunikacji na długości całego lejka sprzedażowego po tworzenie docelowej komunikacji. Obecnie rozwijam się w narzędziach projektowania ścieżki użytkownika w produktach cyfrowych - głównie user story mapping oraz analizy zachowań. Z branżą digital jestem związany od 2014 roku. Do największych sukcesów należy w pierwszej kolejności zaliczyć zbudowanie marki zespołu Lodz Solar Team na szczeblu krajowym jak i międzynarodowym. Od 2016 zajmowałem się projektowaniem i wdrażaniem usług martech. Realizowane kampanie data-driven dla takich marek jak Mitsubishi Motors, Unilever Food Solutions czy Rainbow były wielokrotnie nagradzane na konkursach krajowych jak i europejskich. Do najważniejszych należy zaliczyć: Srebrna nagroda MIXX Awards Europe 2017, Brąz w Polskich MIXX Awards 2017 i 2018, Golden Arrow czy European Search Awards. Posiadam certyfikaty z zestawów narzędzi Google - od Analytics, przez Ads nad certyfikacie Doubleckick Expert kończąc. 

 

Prowadząca:

 

Karolina Kołat

Studentka Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego, angażująca się w działalność jednego ze studenckich kół naukowych. Nie boi się strategii ani dobrze opowiedzianych historii. Pierwsze kroki zawodowe stawiała w Creative Flow. Zajmowała się mediami społecznościowymi i copywritingiem. Czujnie dobiera słowa i analizuje obecność marek w Internecie. Oaza spokoju i optymizmu zarówno w pracy, jak i w życiu prywatnym. W czasie wolnym uczy się języka hiszpańskiego, planuje podróże po kraju flamenco oraz opiekuje się dwoma królikami.

 

  

 Drukuj