WEBINAR "Konsument nowoczesny i bezpieczny

– alternatywna rzeczywistość wirtualna"

 

 

Współczesna rzeczywistość wymusza na nas poszukiwanie nowych form spędzania wolnego czasu, alternatywnych wobec przebywania w miejscach, gdzie możemy spotkać dużo ludzi. Jest to ważne zarówno wtedy, gdy w gospodarce panuje lockdown, kiedy jesteśmy wyizolowani z przymusu, jak i wtedy, gdy nie mamy czasu i możliwości, aby spędzać ten czas poza domem. To jeden z dwóch wymiarów bezpieczeństwa – troska o zdrowie. Bezpieczeństwo oznacza jednak także ochronę własnych danych i własnych środków finansowych w wirtualnej rzeczywistości. Świadomość i korzystanie z nowoczesnych, wirtualnych form spędzania czasu to też przejaw nowoczesności – ważny dla własnego samopoczucia i dla naszego wizerunku w oczach znajomych. W trakcie wykładu dowiesz się m.in.:

• Jakie formy kontaktu z kulturą możesz znaleźć w Internecie i w czym mogą być atrakcyjniejsze od tych rzeczywistych?
• Na co zwracać uwagę kupując usługi, pakiety w serwisach firmowych, zamawiając produkty przez Internet do domu?
• Gdzie szukać rozwiązań wspierających zdrowy tryb życia w domu?
• Jakie hobby można rozwijać w domu, jak się nim dzielić i jak je przełożyć na biznes?
• Jak utrzymywać kontakty zdalne z ludźmi, aby nie mieć poczucia, że rozmawiamy z ekranem komputera?
• Jak zaoszczędzić na spędzaniu wolnego czasu w domu?

Szukasz ciekawych rozwiązań, kiedy masz dużo wolnego czasu albo tylko chwilę na relaks? Chcesz zobaczyć, jaką alternatywę oferuje świat wirtualny? Chcesz się chronić i jednocześnie rozwijać? Ten webinar jest dla Ciebie.

 

Prowadząca:

 

Dr Kamila Szymańska - od 2014 r. Adiunkt w Katedrze Marketingu na Wydziale Zarządzania UŁ. Realizatorka badań naukowych w zakresie zachowań klientów i wartości dla klienta, zwłaszcza na rynku usług kulturalnych i mody. Jej obszar zainteresowań obejmuje również wykorzystanie nowoczesnych technologii w kulturze i branży odzieżowo-obuwniczej, które mają usprawnić proces dokonywania zakupów i zwiększyć zadowolenie klientów.

 

  

WEBINAR "Konsument nowoczesny i bezpieczny

– alternatywna rzeczywistość wirtualna"

 

 

Współczesna rzeczywistość wymusza na nas poszukiwanie nowych form spędzania wolnego czasu, alternatywnych wobec przebywania w miejscach, gdzie możemy spotkać dużo ludzi. Jest to ważne zarówno wtedy, gdy w gospodarce panuje lockdown, kiedy jesteśmy wyizolowani z przymusu, jak i wtedy, gdy nie mamy czasu i możliwości, aby spędzać ten czas poza domem. To jeden z dwóch wymiarów bezpieczeństwa – troska o zdrowie. Bezpieczeństwo oznacza jednak także ochronę własnych danych i własnych środków finansowych w wirtualnej rzeczywistości. Świadomość i korzystanie z nowoczesnych, wirtualnych form spędzania czasu to też przejaw nowoczesności – ważny dla własnego samopoczucia i dla naszego wizerunku w oczach znajomych. W trakcie wykładu dowiesz się m.in.:

• Jakie formy kontaktu z kulturą możesz znaleźć w Internecie i w czym mogą być atrakcyjniejsze od tych rzeczywistych?
• Na co zwracać uwagę kupując usługi, pakiety w serwisach firmowych, zamawiając produkty przez Internet do domu?
• Gdzie szukać rozwiązań wspierających zdrowy tryb życia w domu?
• Jakie hobby można rozwijać w domu, jak się nim dzielić i jak je przełożyć na biznes?
• Jak utrzymywać kontakty zdalne z ludźmi, aby nie mieć poczucia, że rozmawiamy z ekranem komputera?
• Jak zaoszczędzić na spędzaniu wolnego czasu w domu?

Szukasz ciekawych rozwiązań, kiedy masz dużo wolnego czasu albo tylko chwilę na relaks? Chcesz zobaczyć, jaką alternatywę oferuje świat wirtualny? Chcesz się chronić i jednocześnie rozwijać? Ten webinar jest dla Ciebie.

 

Prowadząca:

 

Dr Kamila Szymańska - od 2014 r. Adiunkt w Katedrze Marketingu na Wydziale Zarządzania UŁ. Realizatorka badań naukowych w zakresie zachowań klientów i wartości dla klienta, zwłaszcza na rynku usług kulturalnych i mody. Jej obszar zainteresowań obejmuje również wykorzystanie nowoczesnych technologii w kulturze i branży odzieżowo-obuwniczej, które mają usprawnić proces dokonywania zakupów i zwiększyć zadowolenie klientów.

 

  

 Drukuj