Szkolenie "Zarządzaj swoim czasem"


O szkoleniu

 

Celem kursu jest przekazanie uczestnikom podstawowej wiedzy na temat umiejętności efektywnego zarządzania rozwojem i technik zarządzania czasem. Dzięki udziałowi w szkoleniu, uczestnicy będą bardziej świadomi możliwości lepszej, efektywnej organizacji czasu i wykorzystania możliwości rozwoju.

 

Program szkolenia

 

Ustalanie priorytetów
Przyczyny zainteresowania technikami zarządzania czasem. Umiejętności zarządzania czasem i rozwojem. Horyzonty skupienia. Ustalanie obszarów odpowiedzialności.
1 h
Ustalanie celów rozwojowych
Przyczyny porażek w osiąganiu celów i postanowień. Ustalanie celów metodą SMART
0,5 h
Techniki zarządzania czasem
Zasada 2 minut. Zasada 20/80. Zasada wolnych chwil. Zasada list
1 h
Narzędzia zarządzania czasem
Prowadzenie kalendarza. Listy zadań i projektów.
1 h
Prokrastynacja
Przyczyny prokrastynacji. Techniki przeciwdziałania prokrastynacji.
0,5 h

 

Adresaci szkolenia 

 

Szkolenie dopasowane jest do sytuacji licealistów, którzy przygotowują się do matury i do rekrutacji na studia wyższe. Zdobyte w trakcie szkolenia umiejętności będą mogli wykorzystać w praktyce, aby skutecznie połączyć obowiązki naukowe, zajęcia dodatkowe, korepetycje, przygotowania do matury z życiem osobistym.

 

Rejestracja

 

Zgłoszenie chęci udziału w szkoleniu następuje poprzez wysłanie wypełnionego formularza zgłoszeniowego, który znajduje się poniżej. Po otrzymaniu określonej liczby zgłoszeń prześlemy Państwu propozycje terminów szkoleń.

Zapisz się na szkolenie

 

Prowadzący

 

dr Bartłomiej Kurzyk

 

Absolwent Wydziału Zarządzania, obecnie zatrudniony na stanowisku adiunkta
w Katedrze Marketingu, w zakładzie Podstaw Marketingu.

Specjalizuje się w zagadnieniach związanych z komunikacją marketingową, w tym
szczególności związanych z wykorzystaniem Internetu i innych, mniej standardowych działań. Prowadzi zajęcia m.in. z obszarów podstaw marketingu, zachowania konsumenta, zintegrowanej komunikacji marketingowej, komunikacji w biznesie, budowy stron WWW.

Współpracuje z działającym przy Wydziale Zarządzania Centrum Innowacji, opiekuje się Studenckim Kołem Naukowym MarkeTEAM, prowadzi prace konsultacyjne i szkoleniowe.

Szkolenie "Zarządzaj swoim czasem"


O szkoleniu

 

Celem kursu jest przekazanie uczestnikom podstawowej wiedzy na temat umiejętności efektywnego zarządzania rozwojem i technik zarządzania czasem. Dzięki udziałowi w szkoleniu, uczestnicy będą bardziej świadomi możliwości lepszej, efektywnej organizacji czasu i wykorzystania możliwości rozwoju.

 

Program szkolenia

 

Ustalanie priorytetów
Przyczyny zainteresowania technikami zarządzania czasem. Umiejętności zarządzania czasem i rozwojem. Horyzonty skupienia. Ustalanie obszarów odpowiedzialności.
1 h
Ustalanie celów rozwojowych
Przyczyny porażek w osiąganiu celów i postanowień. Ustalanie celów metodą SMART
0,5 h
Techniki zarządzania czasem
Zasada 2 minut. Zasada 20/80. Zasada wolnych chwil. Zasada list
1 h
Narzędzia zarządzania czasem
Prowadzenie kalendarza. Listy zadań i projektów.
1 h
Prokrastynacja
Przyczyny prokrastynacji. Techniki przeciwdziałania prokrastynacji.
0,5 h

 

Adresaci szkolenia 

 

Szkolenie dopasowane jest do sytuacji licealistów, którzy przygotowują się do matury i do rekrutacji na studia wyższe. Zdobyte w trakcie szkolenia umiejętności będą mogli wykorzystać w praktyce, aby skutecznie połączyć obowiązki naukowe, zajęcia dodatkowe, korepetycje, przygotowania do matury z życiem osobistym.

 

Rejestracja

 

Zgłoszenie chęci udziału w szkoleniu następuje poprzez wysłanie wypełnionego formularza zgłoszeniowego, który znajduje się poniżej. Po otrzymaniu określonej liczby zgłoszeń prześlemy Państwu propozycje terminów szkoleń.

Zapisz się na szkolenie

 

Prowadzący

 

dr Bartłomiej Kurzyk

 

Absolwent Wydziału Zarządzania, obecnie zatrudniony na stanowisku adiunkta
w Katedrze Marketingu, w zakładzie Podstaw Marketingu.

Specjalizuje się w zagadnieniach związanych z komunikacją marketingową, w tym
szczególności związanych z wykorzystaniem Internetu i innych, mniej standardowych działań. Prowadzi zajęcia m.in. z obszarów podstaw marketingu, zachowania konsumenta, zintegrowanej komunikacji marketingowej, komunikacji w biznesie, budowy stron WWW.

Współpracuje z działającym przy Wydziale Zarządzania Centrum Innowacji, opiekuje się Studenckim Kołem Naukowym MarkeTEAM, prowadzi prace konsultacyjne i szkoleniowe.

 Print