WEBINAR

Produkty „uszyte na miarę”

– nowoczesne technologie w sprzedaży tradycyjnej i internetowej jako odpowiedź na potrzeby współczesnego klienta

 

10.10.2020, 20.00-21.00

 

Dzisiejszy konsument coraz więcej wie o możliwościach tworzenia interesujących i innowacyjnych produktów i usług, które potem zaoferują nabywcom. Z drugiej strony, nie chce być postrzegany jako anonimowy klient, jeden z wielu, ale stara się być oryginalny, wyróżniający się, jedyny w swoim stylu. Szuka zatem komfortu i produktów dopasowanych idealnie do jego potrzeb. Ty też tego chcesz, prawda? Zobaczmy zatem, co proponują firmy i sklepy, aby sprostać wymagającym klientom.

 

W czasie webinaru postaramy się znaleźć odpowiedź m.in. na pytania:

 

  • Czy nowoczesne technologie mogą zastąpić człowieka, który potrafi dobrać produkt na miarę dla danego klienta?
  • Czego szukać w sklepach, kiedy chcemy szybko nabyć produkt, a jednocześnie mieć wrażenie, że funkcjonujemy w świecie półwirtualnym?
  • Czy nowoczesne technologie nas nie oszukują i nie skłaniają do nieprzemyślanych zakupów?
  • Czy można zobaczyć, jak dany produkt będzie wyglądał w domu, zanim jeszcze go kupimy?
  • Jak nowoczesne technologie oszczędzają nasz czas podczas nabywania produktów i usług?
  • Czy na pewno gromadzenie danych pozwalających na tworzenie idealnej oferty nie stanowi nadmiernej ingerencji w naszą prywatność?

 

Usiądź wygodnie, pomyśl o swoim komforcie, produktach i usługach, o których marzysz i daj się porwać nowoczesnym technologiom!

 

Celem spotkania jest pokazanie rozwiązań technologicznych, zarówno już stosowanych w Polsce, jak i tych dopiero wdrażanych w innych krajach, które mają na celu zaproponowanie klientom produktów, które idealnie spełnią ich oczekiwania. Stanowią one odpowiedź na chęć uniknięcia rozczarowania pozakupowego, potrzebę czucia się „kimś wyjątkowym” dla firmy, a także kupowania produktów jak najbardziej unikatowych i dopasowanych do danego klienta. Uczestnicy webinaru nie tylko poznają wspomniane rozwiązania, ale także będą zachęcani do identyfikacji szans i zagrożeń dla nich samych związanych z wykorzystywaniem tychże technologii.

 

Prowadząca:

 

Dr Kamila Szymańska - od 2014 r. Adiunkt w Katedrze Marketingu na Wydziale Zarządzania UŁ. Realizatorka badań naukowych w zakresie zachowań klientów i wartości dla klienta, zwłaszcza na rynku usług kulturalnych i mody. Jej obszar zainteresowań obejmuje również wykorzystanie nowoczesnych technologii w kulturze i branży odzieżowo-obuwniczej, które mają usprawnić proces dokonywania zakupów i zwiększyć zadowolenie klientów.

 

  

 

Rejestracja na wydarzenie zakończona. Jeśli nie otrzymałeś linku z dostępem do webinaru, napisz do nas na adres marta.gorecka@uni.lodz.pl!

 

WEBINAR

Produkty „uszyte na miarę”

– nowoczesne technologie w sprzedaży tradycyjnej i internetowej jako odpowiedź na potrzeby współczesnego klienta

 

10.10.2020, 20.00-21.00

 

Dzisiejszy konsument coraz więcej wie o możliwościach tworzenia interesujących i innowacyjnych produktów i usług, które potem zaoferują nabywcom. Z drugiej strony, nie chce być postrzegany jako anonimowy klient, jeden z wielu, ale stara się być oryginalny, wyróżniający się, jedyny w swoim stylu. Szuka zatem komfortu i produktów dopasowanych idealnie do jego potrzeb. Ty też tego chcesz, prawda? Zobaczmy zatem, co proponują firmy i sklepy, aby sprostać wymagającym klientom.

 

W czasie webinaru postaramy się znaleźć odpowiedź m.in. na pytania:

 

  • Czy nowoczesne technologie mogą zastąpić człowieka, który potrafi dobrać produkt na miarę dla danego klienta?
  • Czego szukać w sklepach, kiedy chcemy szybko nabyć produkt, a jednocześnie mieć wrażenie, że funkcjonujemy w świecie półwirtualnym?
  • Czy nowoczesne technologie nas nie oszukują i nie skłaniają do nieprzemyślanych zakupów?
  • Czy można zobaczyć, jak dany produkt będzie wyglądał w domu, zanim jeszcze go kupimy?
  • Jak nowoczesne technologie oszczędzają nasz czas podczas nabywania produktów i usług?
  • Czy na pewno gromadzenie danych pozwalających na tworzenie idealnej oferty nie stanowi nadmiernej ingerencji w naszą prywatność?

 

Usiądź wygodnie, pomyśl o swoim komforcie, produktach i usługach, o których marzysz i daj się porwać nowoczesnym technologiom!

 

Celem spotkania jest pokazanie rozwiązań technologicznych, zarówno już stosowanych w Polsce, jak i tych dopiero wdrażanych w innych krajach, które mają na celu zaproponowanie klientom produktów, które idealnie spełnią ich oczekiwania. Stanowią one odpowiedź na chęć uniknięcia rozczarowania pozakupowego, potrzebę czucia się „kimś wyjątkowym” dla firmy, a także kupowania produktów jak najbardziej unikatowych i dopasowanych do danego klienta. Uczestnicy webinaru nie tylko poznają wspomniane rozwiązania, ale także będą zachęcani do identyfikacji szans i zagrożeń dla nich samych związanych z wykorzystywaniem tychże technologii.

 

Prowadząca:

 

Dr Kamila Szymańska - od 2014 r. Adiunkt w Katedrze Marketingu na Wydziale Zarządzania UŁ. Realizatorka badań naukowych w zakresie zachowań klientów i wartości dla klienta, zwłaszcza na rynku usług kulturalnych i mody. Jej obszar zainteresowań obejmuje również wykorzystanie nowoczesnych technologii w kulturze i branży odzieżowo-obuwniczej, które mają usprawnić proces dokonywania zakupów i zwiększyć zadowolenie klientów.

 

  

 

Rejestracja na wydarzenie zakończona. Jeśli nie otrzymałeś linku z dostępem do webinaru, napisz do nas na adres marta.gorecka@uni.lodz.pl!

 Drukuj