Spędź z nami Noc Innowacji! 10 października 2020

 

Wydział Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego zaprasza na wydarzenia organizowane podczas Nocy Innowacji organizowanej w ramach ogólnopolskiego Festiwalu Cyfryzacji. Udział w wydarzeniach jest BEZPŁATNY!


Wydział Zarządzania UŁ jest rozpoznawalny dzięki wybitnym ekspertom naukowym, aktywnej współpracy z biznesem i instytucjami publicznymi, innowacyjnym przedsięwzięciom oraz przedsiębiorczemu i efektywnemu zarządzaniu. Stale się rozwija i dopasowuje do potrzeb rynkowych, aktualizując programy nauczania oraz wprowadzając nowe kierunki studiów. Najnowszym kierunkiem w ofercie jest Automatyzacja procesów biznesowych - BPA. Studia na Wydziale Zarządzania UŁ to gwarancja najwyższej jakości kształcenia, doświadczenie wykładowców i liczne możliwości rozwoju. Klientom indywidualnym, przedsiębiorstwom oraz instytucjom Wydział oferuje szkolenia otwarte, szkolenia dedykowane i doradztwo biznesowe.


Zapraszamy do udziału w wydarzeniach przygotowanych przez pracowników Wydziału Zarządzania UŁ!

 

HARMONOGRAM WYDARZEŃ - 10.10.2020

 

16.30-17.30

 

CYKL MATERIAŁÓW VIDEO "Automatyzacja Procesów Biznesowych

czyli historia o tym, jak poskromić robota"

 

CZYTAJ WIĘCEJ...
18.00-19.00

 

WEBINAR "Digital ethics – etyczna kwantyfikacja świata"

 

CZYTAJ WIĘCEJ...
20.00-21.00

 

WEBINAR "Produkty „uszyte na miarę” – nowoczesne technologie

w sprzedaży tradycyjnej i internetowej jako odpowiedź

na potrzeby współczesnego klienta"

 

CZYTAJ WIĘCEJ...
21.00-21.30

 

MATERIAŁ VIDEO "Znaczenie lejka sprzedażowego w zastosowaniu

Marketing Automation"

 

CZYTAJ WIĘCEJ...

 

Szczegółowych informacji o wydarzeniu udziela:

Marta Górecka
Dział Administracji i Komunikacji
Sekcja ds. promocji oferty edukacyjnej i monitorowania karier, pokój 117
e-mail: marta.gorecka@uni.lodz.pl
tel.: 42 635 53 68

 

Wejdź na stronę www.festiwalcyfryzacji.pl i dowiedz się więcej, jakie wydarzenia odbywają się w twoim mieście.

 

NOC INNOWACJI NA WYDZIALE ZARZĄDZANIA 2019 - RELACJA czytaj więcej...

 

Spędź z nami Noc Innowacji! 10 października 2020

 

Wydział Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego zaprasza na wydarzenia organizowane podczas Nocy Innowacji organizowanej w ramach ogólnopolskiego Festiwalu Cyfryzacji. Udział w wydarzeniach jest BEZPŁATNY!


Wydział Zarządzania UŁ jest rozpoznawalny dzięki wybitnym ekspertom naukowym, aktywnej współpracy z biznesem i instytucjami publicznymi, innowacyjnym przedsięwzięciom oraz przedsiębiorczemu i efektywnemu zarządzaniu. Stale się rozwija i dopasowuje do potrzeb rynkowych, aktualizując programy nauczania oraz wprowadzając nowe kierunki studiów. Najnowszym kierunkiem w ofercie jest Automatyzacja procesów biznesowych - BPA. Studia na Wydziale Zarządzania UŁ to gwarancja najwyższej jakości kształcenia, doświadczenie wykładowców i liczne możliwości rozwoju. Klientom indywidualnym, przedsiębiorstwom oraz instytucjom Wydział oferuje szkolenia otwarte, szkolenia dedykowane i doradztwo biznesowe.


Zapraszamy do udziału w wydarzeniach przygotowanych przez pracowników Wydziału Zarządzania UŁ!

 

HARMONOGRAM WYDARZEŃ - 10.10.2020

 

16.30-17.30

 

CYKL MATERIAŁÓW VIDEO "Automatyzacja Procesów Biznesowych

czyli historia o tym, jak poskromić robota"

 

CZYTAJ WIĘCEJ...
18.00-19.00

 

WEBINAR "Digital ethics – etyczna kwantyfikacja świata"

 

CZYTAJ WIĘCEJ...
20.00-21.00

 

WEBINAR "Produkty „uszyte na miarę” – nowoczesne technologie

w sprzedaży tradycyjnej i internetowej jako odpowiedź

na potrzeby współczesnego klienta"

 

CZYTAJ WIĘCEJ...
21.00-21.30

 

MATERIAŁ VIDEO "Znaczenie lejka sprzedażowego w zastosowaniu

Marketing Automation"

 

CZYTAJ WIĘCEJ...

 

Szczegółowych informacji o wydarzeniu udziela:

Marta Górecka
Dział Administracji i Komunikacji
Sekcja ds. promocji oferty edukacyjnej i monitorowania karier, pokój 117
e-mail: marta.gorecka@uni.lodz.pl
tel.: 42 635 53 68

 

Wejdź na stronę www.festiwalcyfryzacji.pl i dowiedz się więcej, jakie wydarzenia odbywają się w twoim mieście.

 

NOC INNOWACJI NA WYDZIALE ZARZĄDZANIA 2019 - RELACJA czytaj więcej...

 Drukuj