mgr Michał Moneta

doktorant


Katedra Marketingu

Doktoranci SDNS UŁ


 

Nr telefonu:
Nr pokoju:
E-mail: ul0189159@edu.uni.lodz.pl
Prywatna strona www:
Konsultacje:
Opis:

 

Zainteresowania:

 Marketing treści, komunikacja marketingowa, media społecznościowe, marketing cyfrowy, SEO, ekonomia behawioralna, psychologia kognitywna.

Publikacje: 2020
  • Michał Moneta, Content marketing w czasach pandemii COVID-19 – kierunki i obszary zmian, [w:] I. Świątek-Barylska (red.), Jednostka i jej otoczenie w obliczu pandemii Covid-19 - ujęcie interdyscyplinarne (978-8-3657-6655-7), Wydawnictwo SIZ, Łódź 2020, s. 217-233 [URL].
     
  • Michał Moneta, Content marketing, customer journey, growth hacker marketing, insight klienta, lean Startup, marketing lateralny, marketing automation, performance marketing, propozycja wartości, real-time marketing, strategia błękitnego oceanu, [w:] R. Kozielski (red.), Przyszłość marketingu. Koncepcje, metody, technologie. Teoria i zastosowanie (978-8-3822-0280-9), Uniwersytet Łódzki, Łódź 2020, s. 13-147 [URL].
     
2019
  • Michał Moneta, Źródła wartości dla pokolenia X w usługach opartych na współdzieleniu, „Ekonomia Międzynarodowa” (2082-4440), 2019, nr 28, s. 256-271 [DOI] [URL].
     

Ogłoszenia
Materiały
Kalendarz sesji